Cookiesmonster Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Wie kan mij adviseren. Ik ga mijn schotel verplaatsen naar het dak van de dak kappel. Hij komt te staan op een tegelvoet. Bij mijn schotel horen 4 Disecq's. Hoe kan ik deze het beste monteren? Ik neem aan dat er meerdere mensen met deze uitdaging aan de gang zijn geweest. Ik heb al gezocht voor een doos oid maar kan er niet iets over vinden. Foto's zijn welkom. Thanks!
mauspartyhouse Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Brievenbus http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/galleries/1883764/Mijn_Visiosat_schotelinstallat Of anders een professioneel schakelkastje. Maar die zijn een stuk duurder. ET8000
Cookiesmonster Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Geplaatst: 18 november 2010 Hahahaha... want ontzettend goed bedacht. En dan alle kabels aan de onderkant eruit. Alleen heb ik geen muur op mijn dakkappel waar ik ze aan kan hangen. Heb je misschien daar ook een oplossing voor aangezien je zo ontzettend creatief bent?..
mauspartyhouse Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Creatief ben ik zeker, maar het brievenbus idee heb ik van dit forum ! Kun je die niet aan de tegelvoet bevestigen, achter of onder de schotel bijvoorbeeld. Even afhankelijk van je tegelvoet of daar ruimte voor is.... ET8000
Cookiesmonster Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Geplaatst: 18 november 2010 Ik denk niet dat ik achter mijn tegelvoet ruimte kan maken. We hebben volgens mij dezelfde schotel een Visio BigSat toch?
Gast zima Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Je kunt een RVS tafelpoot nemen ( te koop bij Praxis/Gamma in diversen lengte)) en deze op één van de tegels schroeven ( gaatjes boren , plugjes erin en poot erop schroeven) en dan de brievenbus met bv tairipjes aan de poot bevestiggen. Gr. Marc.
satencom Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 je moet even zoeken op Waterbestendige Aluminium Behuizingen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
SnijdeA Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Mijn sat bouwer heeft alle 4 de switches aan de paal gemonteerd met tie-wraps. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gerard 76 Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Sommigen gebruiken een broodtrommel.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Origineel bericht van: SnijdeA Mijn sat bouwer heeft alle 4 de switches aan de paal gemonteerd met tie-wraps. Denk er wel aan dat die na een jaar of 5-6 (ofzo) spontaan kunnen knappen. Dit door weersinvloeden, met name zonlicht is schadelijk voor die dingen.
JanR Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Sommigen gebruiken een broodtrommel. Het idee van een broodtrommel of tupperware bakje is echt niet slecht. Dat idee heb ik ook van deze site. De 4-1 switch hangt hier ook droog in een kleine tupperware bakje aan de schutting achter de schotel. De 16-1 switch komt in een soortgelijke bak te hangen. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
Cookiesmonster Geplaatst: 19 november 2010 Auteur Geplaatst: 19 november 2010 Ik vind het echt allemaal geweldig. Ik heb gisterenavond gauw een brievenbus gekocht. Deze maak ik op 2 RVS tafelpoten vast en monteer hem acher mijn schotel op de tegelvoet. Er moeten 4 Disecq's in dus een tupperware bakje was niet echt een oplossing. Hardstikke bedankt allemaal!
Gerard 76 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Als je klaar bent maak dan es wat foto's en zet ze in de galerij
D_liver Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Dit is ook leuk 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen