Gast c.c. Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Ik heb hier een dreambox 600pvr omgebouwd. Ik heb de dvb-s tuner vervangen voor een dvb-c tuner. Welk image kan ik het beste op deze box zetten om op de kabel te kijken. Ik heb er nu DM600 PVR_Enigma2_Enigma1_Combined_Pcd_4.1 er in. Maar die geeft groen error scherm bij het zoeken op de kabel. Is er nog een ander image wat geschikt is voor de kabel op de dreambox 600.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 18 november 2010 Geplaatst: 18 november 2010 Origineel bericht van: c.c. Ik heb hier een dreambox 600pvr omgebouwd. Ik heb de dvb-s tuner vervangen voor een dvb-c tuner. Welk image kan ik het beste op deze box zetten om op de kabel te kijken. Ik heb er nu DM600 PVR_Enigma2_Enigma1_Combined_Pcd_4.1 er in. Maar die geeft groen error scherm bij het zoeken op de kabel. Is er nog een ander image wat geschikt is voor de kabel op de dreambox 600. Ik gebruik Gemini op mijn 600C, maar ik heb haperingen in mijn opnames in de locale disk die ik ingebouwd heb. Moet later nog eens wat extra images proberen, of het zou moeten zijn dat het aan die disk zelf ligt.
Gast c.c. Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 ik heb er gemini ingezet werkt als een speer. Bedankt voor jullie hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen