Ga naar inhoud


Gepland onderhoud Digitenne vannacht


EdjeKroketje

Aanbevolen berichten

Storing

Onderhoud zenders meerdere regio’s via Digitenne Als gevolg van gepland onderhoud kan u tijdens het onderhoud een onderbreking ervaren in de uitzendingen van de genoemde zenders in de volgende regio’s:

Alkmaar Almere Alphen a/d Rijn Amersfoort Amsterdam Hemweg Amsterdam IJ Amsterdam RAI Apeldoorn Arnhem Breda Delft Den Bosch Den Burg Den Haag Den Haag Kerkelanden Deventer Doetinchem Eindhoven Croy Eindhoven Daalakker Enkhuizen Enschede Goes Gorinchem Gouda Groningen Haarlem Heerlen Helmond Hengelo Hilversum Hoogezand Hoorn IJsselstein Krimpen a/d IJssel Leeuwarden Lelystad Loon op Zand Maarssen Maastricht Nijmegen Oegstgeest Oss Roermond Roosendaal Rotterdam Maastoren RotterdamWaalhaven Scheveningen Sittard Sliedrecht Smilde Utrecht Veenendaal Venlo Vlaardingen Wieringermeer Wormer Zoetermeer Zwolle

 

Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te ronden.

 

Starttijd: 2010-11-19 01:00 Eindtijd: 2010-11-19 06:00

 

Bron: http://dvbt4all.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik die lijst zo zie, zal het wel om de aanvoer naar de zenders gaan of het Co-channel systeem. Volgens mij is dat GPS gestuurd...

 

Leuk als die satellieten uit de lucht vallen...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een DVB-T SFN kan voor korte tijd zonder GPS signaal verder draaien. Wanneer echter door de onnauwkeurigheid van de hardware een tijdsverschil optreedt is het afgelopen. Ik heb ook wel eens gehoord dat men bij GPS uitval gebruik maakt van DCF77, maar ik weet niet of dat hier ook gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...