Ga naar inhoud


Stadsdeel A'dam wil af van schotels


SnijdeA

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: gj1989
Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: gj1989
Ze hoeven het bij mij niet te proberen...

Gaan we stoer doen ?
Typisch Nederlands, zo'n mentaliteit. Zeg ik wat fouts? Ik geloof toch echt van niet...

Vond het wel stoer klinken, zo van "Ze hoeven het bij mij niet te proberen, ik sla ze zo op hun ..."

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Mimisiku
- Het plaatsen van een schotel is alleen toegestaan als via de 'reguliere' kanalen geen ontvangst mogelijk is van de door jou gekozen zenders. M.a.w. je moet kunnen aantonen dat je op geen enkele andere mogelijkheid buiten schotelontvangst naar jou zender kunt kijken.


Hahaha... Simpelweg kiezen voor een willekeurige zender die niet op de kabel etc wordt aangeboden. ITV3+1 bijvoorbeeld als je het zou hebben over een schotel die op Astra2 gericht is. Legio voorbeelden te noemen, behalve dan TV Limburg binnenkort...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo
Citaat:
Mojo ben je nu niet een beetje aan het miereneuken


Kan zijn. Ik krijg dat meestal als men de rechten van mensen probeert in te perken. In een land waar men het woord liberaliseren gebruikt kun je mensen niet verplichten om een aanbieder te moeten nemen. Vrije keuze van energieleverancier, ziektekostenverzekering etc, etc. Maar als we tv willen kijken dan hebben we ineens een beperkte keuze.


Wat dat betreft ben ik het wel met je eens maar als ik in het stuk lees dat er een centrale ontvangsinstallatie geplaatst word lijkt mij dat er een redelijk alternatief voor in de plaats komt. Hangt uiteraard wel af van de mogelijke sats die dan te ontvangen zijn.

Vind jij het dan zo een fraai gezicht al die schotels aan de gevel ? Ik in ieder geval niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad niet uit. Natuurlijk kan dit netter en in indien het vast opgestelde schotels zijn die allemaal op dezelfde satelliet uitgericht staan hadden de bezitters het samen kunnen doen met 1 schotel.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden hebben met name woningbouw verenigingen van alles geprobeerd om schotels te weren zonder een alternatief te bieden.

 

De overheid zou bij nieuwbouw en grote renovatie van flatgebouwen moeten eisen dat de antenne infrastructuur niet alleen de lokale kabel aan kan maar ook geschikt moet zijn voor satelliet en digitenne.

 

Ik heb een appartement in het buitenland en daar loopt de kabel vanuit me woning naar een centrale verdeelkast op de etage, in die zitten aansluitingen van diverse kabel maatschappijen, satelliet antenne en ook aardse antenne, dit moet in Nederland ook mogelijk zijn.

 

Kijk eens bij flatgebouwen de meeste schotels zijn vaste opstellingen en staan op een beperkt aantal satellieten uitgericht. Zorg dat de GSO daar rekening mee houdt en je beperkt in ieder geval het aantal schotels.

 

Als er hier een GSO op het dak komt met zeg maar de ontvangst mogelijkheden van de multytenne dan gaat bij mij direct de schotel van het balkon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: borsjea
Ik heb een appartement in het buitenland en daar loopt de kabel vanuit me woning naar een centrale verdeelkast op de etage, in die zitten aansluitingen van diverse kabel maatschappijen, satelliet antenne en ook aardse antenne, dit moet in Nederland ook mogelijk zijn.

Als er hier een GSO op het dak komt met zeg maar de ontvangst mogelijkheden van de multytenne dan gaat bij mij direct de schotel van het balkon

Maar er loopt een kabel je appartement in die op satelliet aangesloten kan worden ... waarom heb je dan een schotel aan je balkon ?

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Origineel bericht van: Mojo
Blijft voor mij dan een vraag. Ik ken wel Saoedi-Arabië. wink


En hoe heten de groep zenders uit dat land?


Ik zou niet weten hoe die groep heet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Origineel bericht van: Mojo
Blijft voor mij dan een vraag. Ik ken wel Saoedi-Arabië. wink


En hoe heten de groep zenders uit dat land?

Excuses voor de volgende zin.
Een groep heet, meerdere groepen heten.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Kijk eens hier of hier dan zie je een heleboel arabische kanalen.


Tsja en nu maak jij dezelfde fout als dat stadsdeel. Men praat over zenders uit Turkije of Arabië en niet over Turks-talige of Arabisch-talige zenders. Ik denk dat ze het niet aandurven om de groep mensen te noemen die ze bedoelen t.w. Turken en Marokkanen maar dat is mijn mening. In jouw link staan zenders in de arabische taal. De oorsprong van de zenders zijn uit landen waar de arabische taal wordt gesproken. Nilesat is hier een goed voorbeeld. Zenders uit Abu-dabi, Tunesië, Egypte, etc en Saoedi arabië. De zenders uit Saoedi Arabië vindt je hier op Lyngsat

Het stadsdeel haalt de afkomst en de gesproken taal door elkaar. In Turkije spreekt men turks en in heel veel landen in Noord Afrika en het midden oosten spreekt men Arabisch. En hierdoor roept men maar iets zonder eigelijk goed te weten wat men roept. Want nu mogen mensen die Pools, Roemeens, Duits, Frans e.d. spreken wel hun schotel laten staan-hangen.

Kortom ik vindt dat het verhaal stinkt maar maak wel de kanttekening dat het inderdaad veel beter en netter kan en moet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...