Gast ppppfffkannix Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 oke zal direct in huis vallen . heb een huis met 5 slaapkamers en een huiskamer, wil daar in iedere kamer tv kijken onafhankelijk van elkaar....dus als ik ned 1 wil kijken dan moet er ergens anders ned 3 rtl of weet ik veel wat gekeken kunnen worden dan mijn volgende vraag....welk abonnement evt. en is vrij complex......daar ik het pand verhuur en soms 2 maanden aan portugesen maar soms ook aan roemenen?????? ja veel vragen..maar zie door bomen het bos niet....oja heeeeeeell belangrijk is evt wat ik moet rekenen aan kosten ong dus niet op de euro maar ong op 200 euro meer of minder,en ook is er kwaliteitsverschil, wil niet elke keermet storingen geconfronteerd worden veel vragen, weet het maar als je op een deelvraag antwoord hebt .......heel veel dank
Dutchsat Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Wat is je budget, moet er ook HD te ontvangen zijn, welke satellieten wil je ontvangen, is het nederlands pakket voldoende, dan moet je een abo nemen, wil je daarnaast engelse (film)pakketten die veelal gratis zijn op 28,2, of pakketten uit de landen van je huurders (idem de gratis zenders). Als je alleen SD wilt dan kun je dit voor een budget van €600,00 doen als je een Smartcard van Canal Digitaal op alle ontvangers beschikbaar wilt hebben. Als je voldoende hebt aan de zeg 200 gratis kanalen, dan kun je al voor €250,00 - €300,00 klaar zijn. Dan moet het hoogstens nog geïnstalleerd worden, maar goed daar heb je dit forum dan voor om je te helpen VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
D_liver Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Geen HD TV 4 satelieten: 1x dreambox 600 en 5x dreambox100 1 x wave t55 4x quatro lnb 1x multiswitch en 1x abbookaart 1x 170 DM600 en 5x 105 DM100 en 1 x 60 Wave T55 en 1 x 50 LNB's en 1x 145 Multiswitch 17/8 + 70 euro voor abbokaart Totaal 1020 euro excl coax en evt installatie Wel HD TV 4 satelieten: 6 x Azbox Elite 1x wave t55 4x quatro lnb 1x multiswitch en 1x abbo kaart 6 x 229 Azbox Elite, 1x 60 wave t55, 1x 50 lnb's, 1x 145 multiswitch 17/8, 1x 70 abbookaart. Totaal 1705 euro excl coax en evt installatie 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast ppppfffkannix Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 thnx voor de snelle reactie...is gemeend maar idd is niet voor mijzelf, ja betaal wel zelf maar hd??? kan dat evt later nog? als ik er evt zelf weer ga wonen...ga zeker zelf niet installeren.pppffffff 4 linker handen..maar mensen wat ik lees???dreambox 4x multi pppffffffbudget is ong 1500max liever minder maar ben al beetje geholpen......is wel bedoeling dat er ook zuid/oosteuropese zenders te kijken zijn....nog belangrijker dan nederlandse zenders op dit moment....o ja en een beetje erotiek voor de mannen vr gr rob
Gast ppppfffkannix Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 beste mensen, ik zou over 2 weken alles willen kopen..... maar zou iets meer duidelijkheid willen hebben over alles......bv of ik van gewoon naar hd overkan met een paar aanpassingen...welke abb ik evt nodig heb en/of er veel free to air zenders zijn gericht op oost europa???? echt heel veel dank voor de al gegeven antwoorden
Zuppelan Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Koop in geen geval nog ontvangers die niet voor HD geschikt zijn, dat is te riskant nu steeds meer zenders op MPEG4 worden overgezet.
Gast sattaz Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Origineel bericht van: ppppfffkannix maar hd??? kan dat evt later nog? als ik er evt zelf weer ga wonen... of ik van gewoon naar hd overkan met een paar aanpassingen... ga zeker zelf niet installeren.pppffffff 4 linker handen.. budget is ong 1500max liever minder ......is wel bedoeling dat er ook zuid/oosteuropese zenders te kijken zijn.... nog belangrijker dan nederlandse zenders op dit moment.... o ja en een beetje erotiek voor de mannen oja heeeeeeell belangrijk is evt wat ik moet rekenen aan kosten ong dus niet op de euro maar ong op 200 euro meer of minder,en ook is er kwaliteitsverschil, wil niet elke keermet storingen geconfronteerd worden @ppppfffkannix, HD/MPEG4 ontvangers zijn onontbeerlijk als je niet op korte termijn geconfronteerd wilt worden met zeer hoge vervangingskosten en/of uitval door zenders die van DVB-S/MPEG2 naar DVB-S2/MPEG4 gaan. De kosten inclusief installatie (je geeft aan niet zelf te installeren) zullen zoals al geschreven is door D_liver minimaal zo'n 2000 Euro (waarschijnlijk meer) bedragen. Abonnement voor de Nederlandse zenders inclusief erotiek kost ongeveer 25 Euro per maand. Voor vrije Roemeense zenders kun je dit overzicht op KingOfSat raadplegen. Voor vrije zenders van andere landen kun je, met aanpassing van zoekparameters, ook op voornoemde site terecht. Met vriendelijke groeten sattaz
Gast ppppfffkannix Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 hartelijk bedankt voor alle info, het is zover... de aanschaf is nabij thnx...nu een goed bedrijf zoeken.... ivm garantie en afstelling en evt problemen..... in spijkenisse??? heb er al 1 gevonden dus thnx reklame maken niet toegestaan?????? iemand mee bekend???????
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen