Gast gj1989 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Hey, Ik ben al een aantal dagen bezig feeds op 7E te verkrijgen en het is me slechts 2x echt gelukt. Gisteren was er een Kroatische memorial die ik vrijwel zonder moeite ontving, en er is een Frans kanaal dat ik zonder geluid ontvang, ik geloof GCast Paris. Ik heb een schotel van 78cm, op andere forums had ik al te horen gekregen dat feeds met minder stroom worden uitgezonden en dat het daarom moeilijker is dan een standaard kanaal. Ik ben al weken bezig met het Junior Songfestival dat morgen plaats gaat vinden, vanavond is hiervan de generale repetitie die in een feed word uitgezonden. Ik zou het echt erg jammer vinden om deze te missen. Is er nog een shortterm oplossing te bedenken voor dit probleem, MET mijn 78cm schotel? Ik wil wel een 120cm schotel aanschaffen, maar dit gaat uiteraard vandaag niks meer worden, ik weet sterker nog niet eens waar ik groter dan 88cm vandaan moet halen. Weten jullie waar ik een schotel van 120cm kan vinden? Mvg Gert Jan
Rocketscientist Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Misschien is de uitzending wel in 4:2:2 Als je niet de juiste spullen hebt kan je zoeken tot je een ons weegt. Houd de berichten van de feedhunters in de gaten. Misschien hebben zij wel "beet Succes. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast gj1989 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Dat is hetgene dus. De uitzending van die Kroatische herdenkingsdienst was 4:2:2, en die ontving ie gewoon
Gast wilco44 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 homecast is volgens mij een cd goedgekeurde ontvanger daar kun je volgens mij geen feeds mee ontvangen. En al helemaal geen 4:2:2 feeds.Hiervoor zul je een azbox of een sat card op je pc moeten hebben.
Rocketscientist Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Je hebt naar de verkeerde satelliet gekeken. Kijk bij de feedhunters. 10E en ..... 4:2:2 Misscien heeft hij het opgenomen. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen