Jan Ambers Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Ik wil Telesur en CNN ontvangen, en de ontvanger (SAB SISC) blokkeert Nog iemand die dit heeft?
satencom Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 loopt de ontvanger vast op de frequentie terwijl je hem er in wilt zetten, of loopt hij vast als je hem op de zender zet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Jan Ambers Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Geplaatst: 20 november 2010 De SAB loopt vast als ik op die zender zap, noch de AB noch de toetsen op frontpannel reageren niet??? Op mijn Noki-9200 geen vuiltje aan de lucht!
satencom Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 de gehele frequentie verwijderen, en dan hem er weer op nieuw in zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Jan Ambers Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Geplaatst: 20 november 2010 Heb ik gedaan maar probleem blijft, nu ga ik CNN en Telesur eruit gooien...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen