Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 In het electronica hoekje zou een forum over Domotica niet misstaan. Nu ben ik: a) benieuwd of meer mensen dit onderwerp hier ook graag onderbrengen benieuwd wat het evt. te bewandelen pad is om dat voor elkaar te krijgen
alx Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Ik zou het, in ieder geval, regelmatig bezoeken. Lijkt me best interessant. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
waterpas Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Is dat elektronika voor Dombo's? In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: waterpas Is dat elektronika voor Dombo's? Domotica = Huisautomatisering
Nowtv Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Yep, Precies mijn ding. Ben ik erg druk mee bezig. Alles proberen met alles te laten babbelen. Michel, na de koffie even een extra forum erbij kloppen
waterpas Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Bedankt, weer wat geleerd! In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
satmate Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 lijkt mij ook interessant. even vooruitdenkend, een plugin voor je satontvanger waarmee je diverse "units" kunt besturen of bekijken..?
Bigfoot Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Lijkt me ook wel interessant. Is er dan ook iemand die daar wil modereren?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Lijkt me ook wel interessant. Is er dan ook iemand die daar wil modereren? Het lijkt me niet meer dan billijk dat ik mij daarvoor ter beschikking stel, daar ik ook het voorstel voor dat forum doe.
leo1949 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Lijkt mij een goed idee dus bij deze de topic starter. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Beheerder Michel Geplaatst: 19 november 2010 Beheerder Geplaatst: 19 november 2010 De vragen over domotica van de afgelopen 2 jaar, zijn met gemak op 1 hand te tellen. Dat lijkt mij nou niet echt de moeite van een apart forum waard. Bovendien is er al een heel goed Nederlandstalig domotica forum. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: Michel De vragen over domotica van de afgelopen 2 jaar, zijn met gemak op 1 hand te tellen. Dat lijkt mij nou niet echt de moeite van een apart forum waard. Bovendien is er al een heel goed Nederlandstalig domotica forum. Mvg, Michel Dat de berichten op 1 hand zijn te tellen hier is denk ik vanwege: a) Lang niet iedereen weet uberhaupt wat het is Er is hier geen forum voor, dus tja... Het waarom van de vraag van een forum hier is dat het raakvlakken heeft of kan hebben met andere zaken waarover gediscussieerd wordt, bv electronica en koppelingen van apparatuur. Evengoed heb je gelijk dat er wel andere fora zijn mbt Domotica.
freaky Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Apart hoekje voor domotica zou leuk zijn. Maar ik heb laatst een berichtje geplaatst. Maar daar kwam niet veel sjoege op. Maar zou wel leuk zijn. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Snap ik best, je weet niet goed waar te plaatsen en dus bereik je je 'doelgroep' ook niet optimaal denk ik. Niet iedereen leest alle secties van het forum. Ik niet tenminste.
Neptunus Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Het zou alleen maar zin hebben als er continu berichtgeving op zou zijn, ik twijfel er sterk aan of dat het geval zal zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten