Gast henny45 Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Hallo allemaal, ik heb een dringende vraag. Ik heb kennis die zijn verhuist naar een nieuwe appartementen complex. ze mogen bijten geen schotel hangen. mijn vraag is kunnen ze het ook maken in een legekamer gelegen op het zuiden met dubbelglas? Zo niet zijn ze de klus dit schotel verbod is door de verhuuder ingesteld. graag aks het kan antwoord met de vriendelijke groeten henny_45
Bigfoot Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Het kan zeker, met wat signaalverlies weliswaar. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je topics hierover tegen Deze bijvoorbeeld: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/446028/
el renegade Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Mijn ervaring is dat alleen als de woning op het oosten is gericht, de schotel staat dan naar rechts gericht voor astra je signaal hebt op horizontaal voor nl zenders. Indien het signaal recht vooruit is of van links komt werkt het niet, alleen eventueel wat verticale kanalen. Oplossing is een enkel glas of kunstof glas plaatsen.
michel130 Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Je zou eens kunnen informeren, als de verhuurder niet verplicht is een gezamelijke schotel moet plaatsen op het DAK. Dit zie steeds meer terug komen. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen