Gast digipotlood Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Hallo, ik heb een dreambox DM6002PVR die helemaal geen signaal van zich geeft. Ik heb deze box enkele jaren geleden in Valkenswaard (bij RvdE) gekocht. Helaas bestaat de zaak niet meer. Wie kan me helpen deze box weer tot leven te wekken?
djpetit Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: digipotlood Hallo, ik heb een dreambox DM6002PVR die helemaal geen signaal van zich geeft. Ik heb deze box enkele jaren geleden in Valkenswaard (bij RvdE) gekocht. Helaas bestaat de zaak niet meer. Wie kan me helpen deze box weer tot leven te wekken? Misschien handig om te vertellen wat je allemaal wel en niet gedaan hebt. Welke stappen heb je gevolgd en waar komen de foutmeldingen. Anders wordt het lastig om je te helpen .....?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
ziggy Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 zit toch nog een andere goede sat zaak in valkenswaard die ook dreambox vekoopt. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
boekkie Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Probeer het eens met een ander trafo 12 V 2amp of 3amp! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Gast digipotlood Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Op een gegeven moment had ik geen interesse meer in tv kijken via de sateliet en heb de dreambox uitgezet en gewoon een paar jaar niet meer aan gehad. Een tijdje geleden wilde ik wat op de sateliet kijken en de dreambox weer aangezet (na ..jaren) en het ding deed het gewoon niet meer. Ik weet jaren niet via de sateliet kijken is zonde maar ik heb nog andere interesses en die kosten ook tijd. Dit als antwoord op de vraag "wat heb jij gedaan?". Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen