Angeline Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Ik ben op zoek naar een goede harde schijf die gaat werken in de VU+ duo. Ik heb een flink aantal van de lijst die in dit forum staat gezocht, maar niet alle zijn nog te koop. Ook heb ik een aantal vragen: - Kun je beter een 7400rpm hebben, of een variabele snelheid? - Een 500gb schijf, is dit voldoende, of kan je beter investeren in een 1tb schijf? - Zijn er ondertussen nog andere schijven die wel werken met de VU+ duo die nog niet in de lijst staan? alvast bedankt!
Moderator wiz Geplaatst: 20 november 2010 Moderator Geplaatst: 20 november 2010 Een 7200 toeren schijf biedt niet echt voordelen ten opzichte van een 5400 toeren. De snelheidswinst zul je niet merken. Wel is het zo dat over het algemeen 7200 toeren schijven iets warmer worden. Of je aan 500 Gig genoeg hebt hangt af van of je veel opnames maakt, en of je ze wil bewaren. Als je nu een schijf moet kopen zou ik gewoon een 1Tbyte schijf aanschaffen. Er zijn ongetwijfeld andere schijven die wel werken maar nog niet in de lijst staan, de lijst is tot stand gekomen door de gebruikers die meldden dat deze werken. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Angeline Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Geplaatst: 20 november 2010 ok - dus voor warmte is juist een minder hard draaiende schijf beter. Prettig om te weten. Ik weet nog niet hoeveel ik ga opnemen, en ook niet hoeveel ruimte een uur inneemt/.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen