Gast maci Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Mijn droomdoos geeft in eens hele lage stemmen. Na de radio ontvangst beluistert te hebben, lijkt het of hij alles net iets te langzaam afspeeld, waardoor alle stemmen erg laag zijn. Lijkt mij een software probleem, kan iemand mij helpen wat te doen? Ik kan niet zien of hij een bepallde software heeft(ik heb hem 2de hands gekocht ooit), dus kan niet inschatten wat er precies gebeurd als ik de fabriekinstelling terug zet. Maar volgens mij heb ik geen andere keus...
vGnp Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast maci Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Lijkt erop dat een goedkoop kabeltje het niet gaat oplossen. Ik heb indrdaad een dure scart erin zitten en vervangen door een scart-cinch kabel, maar de stemmen blijven laag wel bedankt voor de link
vGnp Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Origineel bericht van: maci wel bedankt voor de link Nog maar eentje dan: Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast maci Geplaatst: 19 november 2010 Geplaatst: 19 november 2010 Ik hoop niet dat het uitloopt op de laatste conclusie, maar ik heb hem inderdaad altijd aanstaan, dus...stroom eraf maar eens proberen... nogmaals mijn dank, morgen weten we meer...
Gast maci Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Inderdaad, hele nacht stroom eraf gehad en nu doet hij het weer. Toch de processor dus... Schijnbaar moet ik er mee leren leven, maar dat gaat lukken. Nogmaals ontzettend bedankt voor de snelle hulp en de linkjes. Die waren zeer doeltreffend.
Aanbevolen berichten