grox Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Kennis van me heeft 2 Dreamboxen waar ie vanavond mee langs wil komen, deze lopen constant vast icm canaal digitaal kaart. De ene is de DM7020 en de andere is de DM7025. Beide wil ik eigenlijk leeghalen en daarna opnieuw flashen met de laatste PLI. Kan/wil iemand me stap voor stap uitleggen hoe te werk te gaan, daar ik alleen ervaring heb met de 500HD. gaat dit op dezelfde wijze?
vGnp Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Per box zorgen dat je de goeie image hebt Flashen met browser CCcam uit de downloads installeren Kaartje erin Kijken maar vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
mobieltje Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 En vergeet vooral niet dat de DM7020 een enigma 1 box en de DM7025 een enigma 2 box is. Dus kies de juiste image voor iedere box. Hoe moet je de DM7020 flashen: klik hier Hoe moet je de DM7025 flashen: klik hier Succes Grts.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen