home Geplaatst: 20 november 2010 Geplaatst: 20 november 2010 Wie kan mij vertellen waar ik de LNBP20A IC's kan begaan voor mijn TF7710HDPVR.
alfred de witt Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 via ne*is kun je deze kopen, zitten in shertogenbosch. Heb jij ze er al afgehaald van je mainboard? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
home Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Geplaatst: 24 november 2010 Origineel bericht van: alfred de witt via ne*is kun je deze kopen, zitten in shertogenbosch. Heb jij ze er al afgehaald van je mainboard? Neen ik kan de ontvanger nog gebruiben via de LNB out van een andere ontvanger.sjaakhome@gmail.com Maar de leverancier hebik nog niet kunnen vinden in Shertogenbosch.
satmenneke Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Bij bovengenoemde "groothandel" kan je mij inziens niet zonder dat je account hebt of als particulier onderdelen bestellen! (dat deze IC's LNBP20A defect kunnen zijn als de voeding ook is overleden is zeker waar!)
home Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 De groothandel leverd niet aan particulieren maar de plaatseljike onderleverancier heeft 2 LNB20PD's voor mij besteld. Ik heb ze vervangen en de TF7710HDPVR werkt weer. PS hier voor was de voeding stuk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen