a3_rotterdam Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Hallo, Voor een aanpassing van een GSO (128 aansluitingen) installatie wil ik een extra schotel installeren voor de satellieten: 13.0, 19.2, 23.5 en 28.2 oost. eventueel aan te passen in de toekomst. Ben dus opzoek naar een schotel met de volgende eigenschappen: stevig, goede ontvangst, onderhoudsvrij.. Afmeting of prijs is minder van belang. Welke schotel raden jullie mij aan? Groeten, Adri
vGnp Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Wavefield/Wavefrontier T90. Voorbeelden te zien in de galerij vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Eigenlijk is een T55 meer dan voldoende. Eigenlijk kun je met heel veel schotels uit de voeten.
vGnp Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Origineel bericht van: Tha Great Mac Eigenlijk is een T55 meer dan voldoende. Eigenlijk kun je met heel veel schotels uit de voeten. Klopt, maar als je dan leest: Origineel bericht van: a3_rotterdam Afmeting of prijs is minder van belang. Dan zou ik toch echt de T90 kiezen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
alfred de witt Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 als het gaat om het beste signaal is de visiosat de best. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
wortellica Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Hier ook een paar jaar de bigsat van visiosat hangen en die is echt top
maja Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 Origineel bericht van: alfred de witt als het gaat om het beste signaal is de visiosat de best. Hoezo??
a3_rotterdam Geplaatst: 21 november 2010 Auteur Geplaatst: 21 november 2010 Iedereen bedankt voor het reageren! Denk dat ik er wel uit ben, het wordt waarschijnlijk een BIG BISAT. Nu moet ik het forum gaan afspeuren om informatie te vinden over de "beste" quatro LNB's hiervoor.
satencom Geplaatst: 21 november 2010 Geplaatst: 21 november 2010 dit zijn goede lnb's Inverto Quad LNB 40 Black Ultra Alps Universal Quad LNB Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
maja Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 Origineel bericht van: maja Origineel bericht van: alfred de witt als het gaat om het beste signaal is de visiosat de best. Hoezo?? Kun je dit onderbouwen? Dat zou ik toch wel eens graag weten.
Tonskidutch Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 misschien toch eens kijken naar deze CAS90 met multifeed-rail en kathrein quatro's die cas90 is oer oerdegelijk en kan net zo uitgebreid worden voor je satelliet -posities ciao Pabadam Yonderboi
wortellica Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 Dat ljken wel van die oude vhs videocameras.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen