Loui (K) Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 Waar moet je een plugin (ipk) plaatsen in een DM800 om te installeren.er zit namelijk geen Hdd bij.welke map of gewoon in root.
Tonskidutch Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 /tmp Orlando in Love Japanese Breackfast
M_Z Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 Bij Gemini in de /tmp , je kunt via Filebrowser zelf de map selecteren. Bij Pli als je via lokale extensies installeren/ internal flash gaat, moet je de ipk in de root plaatsen. M_Z
Loui (K) Geplaatst: 22 november 2010 Auteur Geplaatst: 22 november 2010 Origineel bericht van: M_Z Bij Gemini in de /tmp , je kunt via Filebrowser zelf de map selecteren. Bij Pli als je via lokale extensies installeren/ internal flash gaat, moet je de ipk in de root plaatsen. M_Z Oke ik had het in tmp gezet bij Pli maar werd niet herkent ook niet in map Media vandaar deze vraag. Bedankt voor de uitleg kan ik weer verder.
Eduard07 Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Ik heb PLi 2.1, maar de lokale extensie op mijn DM800HD vindt een ipk bestand niet. Ik heb het bestand beurtelings in de root en in de /tmp gezet. Wat doe ik fout? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
sattv4iedereen Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 een ipkg bestand,installeer ik altijd met dcc (dream control center denk ik).je connecteer met je dream,en links,kan je diverse zaken selecteren,daar selecteer je install ipkg.je load eerst de ipkg op via dcc.dan doe je refresch,dan zoek je dit bestand,en klik erop,en dan installeren.misschien niet de kortste weg,maar van mij lukt dit altijd. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Eduard07 Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Ik deed het de vorige keer mbt Total Commander: het bestandje plaatsen in de root en Lokale Extensies vond hem. Tenminste, zo staat het me bij. Zie ik iets over het hoofd? Of laat ipk zich niet vinden en ipkg wel? Of mag dat geen verschil maken? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 Niemand die me verder kan helpen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Loui (K) Geplaatst: 22 juni 2012 Auteur Geplaatst: 22 juni 2012 Kopieer het ipk bestand gewoon in je root van de box,daarna kun je de plugin installeren via menu/insellingen/softwarebeheer/installeer lokale extensie en kies internal flash.De root is (voor diegene die het niet weten) het deel wat Dcc of elk ander ftp programma laat zien van de Dreambox.er staan daar een serie mappen en enkel snelkoppelingen.Daar zet je het ipk plugin gewoon bij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen