Puch Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: Jürgen Kijk, dat is nu eens een echte oplossing. Nu weet ik ook waarom jij moderator bent geworden, je bent nu eenmaal slimmer dan wij met zijn allen bij elkaar. Eindelijk herkenning. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Bigfoot Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: Puch Eindelijk herkenning. Erkenning bedoel je zeker....
Psychosammie Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Waarbij ik wel heel voorzichtig concludeer dat iemand de handleiding niet gelezen heeft? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Waarbij ik wel heel voorzichtig concludeer dat iemand de handleiding niet gelezen heeft? Dat doet toch niemand? Vaak is de volgorde: aanschaf, uitpakken, aansluiten. Zonder de tussenstap 'handleiding uitgebreid doornemen'. Heel herkenbaar...
winwiz Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Psychosammie Waarbij ik wel heel voorzichtig concludeer dat iemand de handleiding niet gelezen heeft? Dat doet toch niemand? Vaak is de volgorde: aanschaf, uitpakken, aansluiten. Zonder de tussenstap 'handleiding uitgebreid doornemen'. Heel herkenbaar... Ehhh handleiding????? Wat is dat? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Precies, de echte die-hards gooien de handleiding meteen weg...
Poetsdoekje Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: winwiz Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Psychosammie Waarbij ik wel heel voorzichtig concludeer dat iemand de handleiding niet gelezen heeft? Dat doet toch niemand? Vaak is de volgorde: aanschaf, uitpakken, aansluiten. Zonder de tussenstap 'handleiding uitgebreid doornemen'. Heel herkenbaar... Ehhh handleiding????? Wat is dat? De moderatoren handleiding staat ook wel ergens, maar ik ben vergeten waar die staat, dus gewoon niet lezen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Puch Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Origineel bericht van: Puch Eindelijk herkenning. Erkenning bedoel je zeker.... Lap, daar gaat mij reputatie al iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen