Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: dream-on
deel 2.

1st beide bestanden unzippen tot:
CCcam-2.2.1.zip.001
CCcam-2.2.1.zip.002

Dan de 001 wederom uitpakken.

Hoe wil je de 001 uitpakken het is niet eens een geldige zipextensie
Je had beter in volume kunnen inpakken.Ik kan het niet uitpakken ja 1x daarna niet meer.

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: jakkoi
Sky Premiere gaat op zwart met deze CCcam 2.2.1.

Hier geen problemen op Sky Duitsland met een Nagra kaart.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Citaat:

en stond op 0.

Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Lijkt er meer op dat je helemaal geen signaal hebt of zo?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Met de nieuwe cccam 2.2.1 op de vu+ ben ik in zoverre heel blij, dat mijn tntsat kaart (viaccess 3.0) het weer doet.

dat is fijn en een verbetering.

Een verslechtering is dat mijn tv-bis kaart, viaccess 2.6, het nu veel slechter doet dat tevoren met de 2.1.4.

als ik als slave kijk naar zenders van die kaart dan valt na een zekere tijd het beeld weg, en de server wordt in cccaminfo als BLAUW weergegeven.

Die kleur kende ik nog niet. Een server was groen, dan deed-ie het of rood, dan deed-ie het niet, maar blauw?

wie weet hier meer over? Terug naar 2.1.4 is vanwege duidelijke redenen geen optie.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Geplaatst:

Hier geen probleem met de nieuwe CCcam221.

Sky nagra 100% werkend hier.

Ik heb wel alle instellingen overgenomen en in de cfg file geplaatst die bij de emu geleverd wordt.

Dus niet alleen de bin overschreven maar ook de config.

Gr Cb1

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Upgrade naar 2.2.1 gedaan op DM7025 (master) en DM7000 (slave), werkt perfect zo op het eerste gezicht. Ik heb overigens geen additionele kaarten behalve een CD kaart. Soillant detail, met de juiste 'toevoegingen' is een deel van CSAT ook open...

Geplaatst:
Origineel bericht van: jakkoi
Sky Premiere gaat op zwart met deze CCcam 2.2.1.
ik had geen beeld meer en stond op 0.
ben weer terug gegaan naar 2.1.4 en sky premiere doet het weer.

ik krijg ook deze foutmelding sinds ik ubunty 10.10 en CCcam 2.2.1 heb geinstaleerd en de sky premiere kaart hierbij gebruik

ftdi_sio ttyUSB0: Unable to read latency timer: -32
Geplaatst:
Origineel bericht van: Tha Great Mac
U Soillant detail, met de juiste 'toevoegingen' is een deel van CSAT ook open...

Dat is TNTSAT, viaccess 3, zoals gewoon in de readme staat beschreven. Die codering is zo lek dat er ook al fun- en silvercard files bestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen