matthew_be_wvl Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 Ik ben nogal geïnteresseerd in Turkije en daarom kijk ik graag eens naar TRT Türk om op de hoogte te zijn van de actualiteit in Turkije. Echter, de laatste week of zo, heb ik geen beeld meer op TRT Türk noch klank op de radiozenders. En bij Telenet Digital TV hetzelfde liedje! "Telenet kan deze zender voorlopig niet aanbieden." Heeft TRT de uitzendingen via Hotbird stopgezet of hebben ze problemen? Als ik scan met mijn Philips 7121 komt hij ook niet tevoorschijn verder in de lijst... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Mrbeam Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 TRT zit op de Hotbird 11034 V. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
matthew_be_wvl Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Geplaatst: 29 november 2010 Ok, ik heb de oorzaak gevonden. TRT is verhuisd. TRT Belgesel is erbij gekomen naast TRT Türk maar de radiozenders zijn grotendeels verdwenen en de lijst van TV Vlaanderen is nog niet aangepast... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen