Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goede avond allemaal.

Heb enige tijd geleden mijn cd-rom van de dreambox8000 via samba share ingesteld MAAR als ik via mijn eeepc een dvd wil branden lukt dit mij niet, ik kan dus enkel lezen wat er op staat.

zou het kunnen dat nero dit niet kan ?

Geplaatst:

Hoi,

je hebt een cd-rom en wilt een dvd branden???

of heb je een dvd-burner in de dreambox 8000?

er zijn enkele plugins voor het branden VANUIT de dreambox

maar niet via een sambashare en vanaf PC.

kijk ook eens in het dreambox subforum voor de juiste bestanden en plugins die je nodig hebt om te kunnen branden met dm8000

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Dat dit vanuit de dreambox gaat met plugins weet ik. Maar mijn bedoeling is om die dvd-brander te kunnen gebruiken via mijn xp netbook. Ik kan de gegevens die op een cd staan wel zien en gebruiken, maar ik kan geen cd of dvd branden.

Mijn vraag is dus of er iemand weet hoe ik samba in de dream zou moeten configureren zodat ik die dvd-rom ook kan gebruiken om cd of dvd's te branden. Of moet ik een ander programma gebruiken i.p.v. nero burning.

alvast bedankt

Geplaatst:

ik heb ondertussen op het web een tool gevonden die dit wel mogelijk zou maken alleen weet ik niet of er de mogelijk bestaat deze in mijn dm8000 te installeren. de tool heet webcdwriter hier te vinden http://joerghaeger.de/webCDwriter/

ik heb ook gelezen dat het uitstekend werk op ubuntu enz.

iemand enig idee hoe ik dit zou moeten doen zou echt een zeer leuke tool zijn.

Geplaatst:

Het is misschien beide Linux maar zonder zelf programmeren kom je er echt niet. Ubuntu is nog wel wat groter dan een Dreamboxje smile

Kwa library ondersteuning.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

• Moderator
Geplaatst:

Ik zou aan sinterklaas een usb dvd burner vragen. Ik heb er destijds eentje gekocht op de bekende veilingsite om op me netbookje snel en simpel dingen te kunnen installeren.

Die kan je dan als je wil aan je dreambox hangen en daar een dvdtje mee branden, of als je hem aan je netbook nodig hebt aan je netbook hangen en klaar.

Denk ik de snelste en betrouwbaarste manier op dit op te lossen.

groet,

Wiz

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen