Ga naar inhoud

Seca Cam in Pace 501 DVR G6 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerst en vooral proficiat met jullie Board.<BR>Als beginner heb ik de laatste maand hier al<BR>veel gelezen zodat ik een en ander beter begint te begrijpen.<BR>Als bezitter van een PACE 501G6 met "losse" cam, zoals iedereen weet een Irdeto cam, stel ik mij de vraag of het mogelijk is hier een Seca cam in te plaatsen om zodoende meer vrije kanalen te kunnen ontvangen.<BR>Of is de Pace een echte Irdeto "bak" met heel veel bugs zodat alleen Canal+ hier profijt uit kan halen. Nu kan ik zelfs delen van het pakket Canal+ (Discovery, premiere, XXzone) niet ontvangen omdat die alleen in Seca worden uitgezonden.<BR>Bedankt voor elk bruikbaar antwoordje !!

Geplaatst:

Kort antwoord, NEE helaas.<BR>de Pace G6 is al bijna net zo'n rampengebakje als de G4. Leuk voor op de camping, maar voor de rest heb je er niets aan. Hardwarematig schort er nogal wat aan , en de software is al even slecht.<P>Seca kanalen zijn niet vrij, je moet ervoor betalen, minimaal F30,-- per jaar. met een ontvanger met seca kan je je wel abboneren op ngc, discovery ed.<P>advies als je van plan bent een niwuwe ontvanger aan te schaffen : GEEN secadoos, maar neem een ontvanger met een CI slot, en een losse Astoncrypt (seca) ci module.<BR>welke ontvangers populair zijn, kijk maar eens op't board rond.<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.