di-on-air Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 Onlangs las ik op de site van Canal Digitaal, dat er Samsung TV's zijn, waarbij je met een CI module ,zonder decoder Tv kunt kijken. Dit lijkt mij wel wat, maar hoe werkt het eigenlijk percies? Heb hier enkele vragen over. 1. Wat is het verschil tussen CI en CI+ en welke vorm moet ik hebben? 2. Wordt de coax kabel vd schotel rechtstreeks in de TV geplugd? 3. Heb een Philips HDD recorder, (type DVDR 3570H) kan ik hiermee programma"s opnemen of pauzeren met de CI module? 4. Kan ik satellietradio blijven luisteren via mijn turner, met de CI module in mijn TV? 5. Heb ik EPG? Vooral vraag 3 en 4 zijn voor mij erg belangerijk. Al vast bedankt voor reacties. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Gast Mimisiku Geplaatst: 23 november 2010 Geplaatst: 23 november 2010 Als de Samsung TV van u een ingebouwde DVB-S2 tuner heeft dan volstaat een CDS gecertificeerde CI met Seca3 Smartcard. De ingebouwde software van de Samsung TV voorziet in de EPG.. De coax kabel gaat in dat geval dus gewoon in de HDTV. Radio luisteren gaat dan ook via de HDTV... Opname via de Philips hangt af van de mogelijkheden. Voor zover mij bekend is HDMI niet doorlusbaar.. Geen idee hoe de Philips aan de TV zou kunnen worden gekoppeld om op te nemen
di-on-air Geplaatst: 24 november 2010 Auteur Geplaatst: 24 november 2010 Dank voor je reactie. Als ik dan radio luister via de HDTV, dan hoeft de TV toch niet aan te staan? En als er 1 scart aansluiting op de TV zit, kan ik daar toch de Harddisc op aansluiten? Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
satencom Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 Bij sommige tv’s van Samsung, Sharp en Panasonic kun je met de televisie opnemen op bijvoorbeeld een USB-stick of externe harde schijf. Dit wordt ook wel USB-recording genoemd, als je naar de radio wilt luisteren,dan zal de tv aan moeten ,en CI+ is voor kabbel tv Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
dunhans Geplaatst: 24 november 2010 Geplaatst: 24 november 2010 Bij tv's van Sony (zullen ook wel meer merken zijn) kan je onder de knop, Options > Power saving het beeld geheel uitzetten en op die manier naar de radio luisteren via de speakers van de tv zelf of de home/cinema/hifi/stereo installatie. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Hellum Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 dat kan ook met de samsung 450 die hier staat, model van vorig jaar. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen