Ga naar inhoud


CanalDigitaal blijft bellen ondanks Bel-Me-Niet register.


Gast MartH

Aanbevolen berichten

Het afgelopen m.n. half jaar ben ik vaak gebeld door CD. Dit terwijl ik toch een geheim nummer heb en ingeschreven sta in het Bel-Me-Niet register. Daar ik al 3 keer de dienstdoende telefoniste duidelijk heb gemaakt hier niet/nooit van gediend te zijn en middels een doorschakeling ook het "recht van verzet" heb enabled gaat de CD terreur gewoon door. Waar men de durf vandaan haalt tegen alle wettelijke bepalingen in te gaan en het complete bedrijf op het spel zet is voor mij een raadsel. Vanuit CD heb ik inmiddels bevestiging gekregen dat heel veel "klanten/abonnees" het net als ik meer dan zat zijn. Wanneer je nl een antwoordappaart/voicemail laat opnemen gaat men zo ver om je tot wel 5x per dag ONDERDRUKT te bellen! Althans men denkt als de grote onbekende te bellen. Ik wil in ieder geval duidelijk maken dat CD blijk geeft geen boodschap te hebben aan wettelijke regels en al helemaal niet aan respect voor haar eigen klant. Ik kan wel allerlei moeilijke zaken gaan opstarten en het ook wel winnen maar het is misschien beter en zeker leuker dat CD zich zelf uitschakelt!

Ik ben intussen genoeg uit mijn slaap gebeld door dit respectloze bedrijf dat kennelijk geen email of huisadres weet te bereiken. CD is inmiddels ge-black-listed en zal haar abonnee alleen nog op een respectvolle manier kunnen bereiken. Ik ga alvast een alternatief benaderen en wens deze club alle sterke toe...

Oh ja CD,...... Bedenk een menselijk en respectvolle manier om meer te verkopen. Het spreekwoord luidt immers "ieder krijgt wat hem toekomt", succes!

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik herken dit verhaal voor de 100%. Ook als ik een wijzigingsformulier aanvraag krijg ik een telefoontje....sta ook bij het bel-me-niet-register ingeschreven. Heb daarnaast nog een glasvezelkastje laten installeren ( nee maak er geen gebruik van ). Word geregeld er over gebeld.

Tijd voor JOEP?

 

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

....in dat geval val ik onder het feit dat ik een geheim nr heb!

en het feit feit dat ik van mens tot mens heb aangegeven dat ik dit op deze manier niet wil.

Dus blijf ik van meneing dat CD respectloos is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit word je na enige male wel zat! En zeker wanneer je uit je slaap gebeld wordt door die lui.

Het probleem inmiddels natuurlijk opgelost door CD te Blacklisten!

Ik houdt het maar bij mij zelf!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus


Volgens mij zit het zo:
Indien je abonnee bent, in dit geval van CD, ben je dus al klant en valt het niet onder het bel-menu-niet-register.


Dat klopt.
En als je ooit klant bent geweest mogen ze je ook bellen voor een nieuwe aanbieding.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou maar eens nagaan of je nummer nog wel geheim is, ben je van provider veranderd?

een heel goed middel is om je antwoordapparaat in te spreken in een vreemde taal, frans bijv is al voldoende om de meeste telefoontjes af te kappen...

leuker is in 't chinees turks of marokkaans....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MartH,

 

Hoe komt CanalDigitaal aan jouw geheime telefoonnummer?

Ik ga er van uit dat jij het niet aan hen gegeven hebt.

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat jij het ook durft te zeggen dat je het herkent!

Ik heb inmiddels een goede gezonde mening gekregen nl;

Alles wat op MIJ afkomt is standaard NEE!

Volgens mij is het nog altijd zo dat kwaliteit zich vanzelf verkoopt! Dus,....CD....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt dat CD niet eens het fatsoen had de voicemail in te spreken!

Dus waar gaat het over. Men denkt te kunnen winnen om alsmaar lastig te zijn.

Je weet hoe het met insecten afgloopt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: MartH
..
Het probleem inmiddels natuurlijk opgelost door CD te Blacklisten!..


Vertel hoe je dit bedoelt, je maakt mij nieuwsgierig. Als ze anoniem bellen kan je toch niet zien dat zij bellen, hoe blokkeer je ze dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...