Ga naar inhoud


CanalDigitaal blijft bellen ondanks Bel-Me-Niet register.


Gast MartH

Aanbevolen berichten

Hoe komen jullie erbij dat het hebben van een geheim nummer betekent dat je niet gebeld mag worden? Wat een onzin! Als je een geheim nummer hebt sta je niet in de Telefoongids en ben je onbekend bij Inlichtingen (het vroegere 008). Voor de rest niets!

Jouw familie belt je toch ook?

Ook het Belmeniet register raakt kant nog wal, want je bent immers klant?!

Dat neemt niet weg dat het uiterst vervelend is wat er gebeurt dat CD zich niet aan jouw verzoek houdt om jou niet te bellen, maar je moet er geen argumenten bijhalen die er niets mee te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is inderdaad juist dat bedrijven waarbij je een dienst afneemt of abonnement hebt je mogen benaderen voor telemarketing doeleinden. Ook al sta je in het bel-me-niet register.

Zo zijn de afspraken.

Het is wel zo dat het bedrijf die je belt een dienst/product moet aanbieden die betrekking heeft op de dienst die je al afneemt. Bijvoorbeeld bij CanalDigitaal mogen ze je bellen om je een uitgebreider/leuker TV pakket aan te bieden.

Je mogen je geen abonnement van de Telegraaf aanbieden of je een bosje bloemen proberen te verkopen.

 

Verder is het zo dat het bedrijf VERPLICHT is je te wijzen op het feit of je nog een keer benaderd wilt worden voor aanbiedingen e.d. Als je uitdrukkelijk aangeeft NIET meer lastig gevallen te willen worden moet het bedrijf dit respecteren. Zo niet, kun je een klacht indienen en deze zal ook toegewezen worden.

De regels hierover zijn duidelijk en strikt vastgesteld.

 

Je kunt bij ConsuWijzer een klacht indienen over telemarketing.

De link is:

Klacht telemarketing ConsuWijzer

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien je klant bent bij canal digitaal en je hebt een mijn canaal digitaal account dan kun je als je inlogt je persoonlijke gegevens wijzigen ... dus dan verander je er toch gewoon je telefoonnr. in een fictief buitelands telefoonnummer. Ik vermoed dat dan 't probleem vanzelf over is.

m.v.g. liberator1943

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat helpt niet. Heb bij mijn canaldigitaal ingevuld met hoofdletters NIETBELLEN en toch bellen ze nog.

 

 

 

 

Origineel bericht van: liberator1943
indien je klant bent bij canal digitaal en je hebt een mijn canaal digitaal account dan kun je als je inlogt je persoonlijke gegevens wijzigen ... dus dan verander je er toch gewoon je telefoonnr. in een fictief buitelands telefoonnummer. Ik vermoed dat dan 't probleem vanzelf over is.

m.v.g. liberator1943

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bij mij wel geholpen heeft :

 

Ik heb (na diverse telefoontjes van ze) mijn telefoonnummer op Mijn CanalDigitaal veranderd in een nummer wat niet meer bestaat.

 

Daarna ben ik nooit meer gebeld door ze....

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin wordt hier geuit als je toch klant bent bij Canal Digitaal en je hebt met je volle verstand je telefoonnummer achtergelaten dan is het toch ook logisch dat je af en toe gebelt wordt.

En als ze bellen hebben ze meestal een mooie aanbieding en daar kun je wel of niet op ingaan.

Maar wat nou als men je niet belt en je mist daardoor een mooie aanbieding dan zijn de rapen gaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snoopy
Onderdrukte nummers neem ik niet eens meer op.
Al mijn kennissen weten dat dus het is nooit een
probleem.

En de keer dat ik wel opneem neem ik op met de tekst
'Met slagerij Jansen'. Is het niet zo'n zeikerd dan
kun je altijd nog corrigeren smile


Same here, nummermelder geeft aan wie er belt. En die ene keer dat ze er toch doorkomen ben ik vrij onbeleefd, heel korte mededeling "ik ben niet geïnteresseerd" en direct verbinding verbreken.

Maar inderdaad vervelend al je net een dutje doet op de bank.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
Maar wat nou als men je niet belt en je mist daardoor een mooie aanbieding dan zijn de rapen gaar.


Diezelfde mooie aanbiedingen kunnen ze ook per e-mail sturen.
Dan wordt je niet gestoord en als je de e-mail niet wilt hebben zet je ze in je spam filter.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Als het goed is krijg je op het einde van het gesprek een optie om je in het vervolg af te melden voor deze telefoontjes... Dat zijn ze namelijk verplicht!


Klopt, dat doen ze inderdaad heel netjes, maar ze mogen mij best bellen of ze leuke aanbiedingen hebben, maar meestal zeg ik toch lekker "Nee" laugh

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen VOIP kan dit wel!

Daarnaast kun je ook in je modem/router het e.e.a. doen!

 

Overigens is mijn titel tekst van mijn oorspronkelijk bericht aangepast door de moderator!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...