Ga naar inhoud

Hoe krijg ik die knik eruit!?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft een redelijke oplossing om het verbuigen van mijn goldkaart tegen te gaan??<BR>Ik gebruik deze in een CAM module. Bij een embedded-slot geeft het geen problemen.<BR>maar als het warm weer is lijkt het probleem sneller voor te komen, namelijk een knik aan de voorkant van de kaart en dan krijg ik de melding : "insert kaart"<P>Natuurlijk kan ik de kaart eruit halen. Die is dan warm en even recht buigen en laten afkoelen. maar na een aantal minuten gebeurd het weer.<BR>Moet ik nu proberen de chip los te maken en op een ander soort materiaal te plakken wat niet verbuigd??<BR>Hopelijk heeft iemand een oplossing.

• Moderator
Geplaatst:

kan je geen cpu ventilator inbouwen?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

@sathopper, ik heb dat probleem ook gehad.<P>Monteer gewoon onder de kap 'n ventilator die je op de CI's richt, hierdoor wordt je probleem verholpen.<P>Ik heb nu nooit meer last van kromme kaarten of software 'vastlopers'!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

"kromme" kaarten kun je met een strijkbout bewerken.<BR>Niet te lang op de kaart houden en even een theedoek tussen de bout en kaart houden voor de zekerheid.

Geplaatst:

Bij mij worden ze ook iets krom, maar heeft tot nu toe nog geen problemen veroorzaakt. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

een plakbandje achter de chip doet ook wonderen laugh.gif" border="0 <BR>maar een normaale pic kaart(smd uit voering dan kan het klepje ook nog dicht wink.gif" border="0 ) is de oplossing die verbuigen niet<BR>suc6 laugh.gif" border="0<p>[ 01-08-2001: Message edited by: rienk ]

Rienk

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.