pirrewit Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Waarschijnlijk is deze vraag wel al eens gesteld maar kon het antwoord toch niet vinden. Ik heb een nieuwe laptop in bestelling met MS office 2010 Thuis 1 gebruiker maar blijkbaar bevat deze geen Explorer en Outlook Express meer . Kan ik deze van mijn oude laptop kopieren? Kan een nieuwe laptop met MS2010 overweg en toch de oude Outlook behouden? Kan het hele mail zooitje misschien van de oude naar de nieuwe gezet worden. Voor mij hoeft niet zo nodig de laatste versie van outlook 2010 wegens duurdere suite . Alvast bedankt. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
satencom Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 nee je kunt oude Outlook niet behouden ,en dat kun je ook niet kopiëren naar de oude laptop Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 ik bedoelde OutlookExpress kopiëren naar de nieuwe laptop, dat kan dus niet van af de oude laptop wat van Windows zit op nieuwe laptop W 7 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Een schone installatie van Windows 7 bevat Internet Explorer 8 en Outlook Express.. Deze zou dus gewoon terug te vinden moeten zijn op je nieuwe laptop. Het enige wat Office graag wil is dat Outlook de standaard e-mail client wordt, maar de oude wordt niet verwijderd. Zoek anders naar: "C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe" Zo staat hij bij mijn Windows 7
pirrewit Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Geplaatst: 25 november 2010 Hallo Dus wil de verkoper van de laptop mij een duurder pakket aansmeren. Dit is wat ik als antwoord kreeg van de verkoper op mijn vraag "waar is outlook express" "Outlook express is niet meer aanwezig in windows 7. Als u toch een office pakket zou bijkopen, dan raad ik aan office home & business. Die komt op 203.5€ en dan heb je de volledige outlook versie erbij. Je kan eventueel ook windows live mail downloaden. Dat werkt ongeveer hetzelfde als outlook express en is gratis. " Er staat een trial versie van MS 2010 voor 3 maanden op. Ik heb wel word en excel nodig Home versie en die kost zowat Eur 129. Ik zal wel wijzer worden als ik de laptop in mijn handen heb. Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Psychosammie Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Dat wordt dus gratis Thunderbird met KLSMail backup. En niemand heeft Word en Excel nodig! Ik zeg: OpenOffice. Zet die 129 euries maar op mijn girorekening Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
jeevanhoof Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Hoi, windows vanaf Vista bevat geen outlook express meer. Als je office op je pc hebt laten installeren dan kan je outlook gebruiken. Als je dit gewoon zijt dan ben je outlook express vlug vergeten. Wil je toch iets dergelijks van microsoft dan moet je werken met live mail. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
pirrewit Geplaatst: 25 november 2010 Auteur Geplaatst: 25 november 2010 Dus heeft de verkoper uiteindelijk gelijk.De basis office 2010 van 129Eur bevat geen outlook meer. Enkel de duurdere versie van 203 Eur heeft outlook aan boord namelijk Word Excel Powerpoint en Outlook. De goedkopere versie heeft enkel de eerste drie. jammer zal toch eens een andere oplossing moeten vinden maar daar heb ik dan ook 3 maanden tijd voor vermits er een 90 dagen trial full version zal op staan. Alle ideeên voor browsers en mail zijn welkom. Ik heb tot nu van het prille begin outlook gebruikt. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Poetsdoekje Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Origineel bericht van: pirrewit Dus heeft de verkoper uiteindelijk gelijk.De basis office 2010 van 129Eur bevat geen outlook meer. Enkel de duurdere versie van 203 Eur heeft outlook aan boord namelijk Word Excel Powerpoint en Outlook. De goedkopere versie heeft enkel de eerste drie. jammer zal toch eens een andere oplossing moeten vinden maar daar heb ik dan ook 3 maanden tijd voor vermits er een 90 dagen trial full version zal op staan. Alle ideeên voor browsers en mail zijn welkom. Ik heb tot nu van het prille begin outlook gebruikt. mvg Zoals al eerder gememoreerd is dat er een groot verschil zit in Outlook en Outlook express. Outlook express werd voorheen meegeleverd met Windows, terwijl Outlook onderdeel is van een uitgebreider Office pakket. Als je een goed mailprogramma wilt hebben dan zou ik kiezen voor het gratis Mozilla Thunderbird, een prachtig programma. Verder heb je het over een goede browser, dan zou ik kiezen voor Mozilla Firefox suc6 met je keuze En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Windows Mail is min of meer de opvolger van Outlook Express. Outlook (zoals in het Office pakket) heeft een veel uitgebreidere scala aan mogelijkheden. Ik ken de andere voorgestelde programma's niet (of niet goed), maar als je iets simpels zoekt om e-mails te ontvangen en versturen is Windows Mail genoeg. Je kan alleen niet zo makkelijk importeren/exporteren tussen Outlook, - Express en Windows Mail. Ik weet niet hoe andere programma's hier mee omgaan, maar op deze manier kun je zo goed als alles behouden. Ik geloof dat Windows Mail ook een *.pst bestand gebruikt voor de mail data, waarschijnlijk kun je deze overschrijven met je oude. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Psychosammie Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Vergeet nou die Microsoft meuk. Als jij ooit hebt leren werken met een gedrocht als outlook express dan kan jij ook met Thunderbird werken! Installeer Thunderbird op je oude PC en importeer daarbij alle berichten uit Outlook Expres. Vervolgens gebruik je KLS Mailbackup en die maakt een zip file aan van al je berichten. Op je nieuwe PC installeer je Thunderbird en KLS Mailbackup. Zet die ZIP file op je nieuwe PC en zet met KLS Mailbackup al je email weer terug. En klaar is Kees! Misschien kan het nog wel simpeler door met KLS Mailbackup een backup te maken van je Outlook Express en deze dan direct op je nieuwe PC te importeren in Thunderbird. Maar ik weet niet zeker of dat zo kan. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 en zo is dat. goei poeier Phychosammie Second Life Mungo Parker
pirrewit Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Geplaatst: 26 november 2010 Laptop is nog niet geleverd maar ik heb toch al een en ander opgestoken. Het ziet ernaar uit dat ik toch geen probleem zal hebben. Er lijken verschillende mogelijkheden voor te browsen en te mailen buiten MS. Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Psychosammie Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Ja hoor, er bestaat leven na Microsoft Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Ja hoor, er bestaat leven na Microsoft Gelukkig wel...... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen