pirrewit Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Was inderdaad pop 3 mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 Hallo Psychosammie ondertussen ook de backup met KLSmail 100% gelukt op de oude laptop. Dus alles is klaar om op de nieuwe te zetten als win7 maar even wou meewerken. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Verwijder het proggie eens goed en kijk dan hier: You can also navigate directly to your profile folder at the following path: C:\Users\<Windows user name>\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\<Profile name>\ The AppData folder is folder is a hidden folder; to show hidden folders, open a Windows Explorer window and choose "Organize → Folder and Search Options → Folder Options → View (tab) → Show hidden files and folders". linkje Is trouwens een hoop over te vinden via google. OT Het leukste vind ik dat het niet gelijk werkt (niet voor jou) en dat Psychomammie nu moet toegeven dat ook haar MS alternatieven soms haperen. *steekt tong uit* Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Dit is alles goed te vinden onder xp op de oude laptop maar waar staat het onder Win7. Daar vind ik vooralsnog niets van dit. Ook de link praat niet over Win7. Maar wat ik dacht klopt dus ergens staat op de nieuwe laptop nog een verborgen file onder App Data en die moet er uit voor een nieuwe installatie. Wie weet hier meer over? mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: pirrewit Dit is alles goed te vinden onder xp op de oude laptop maar waar staat het onder Win7. Daar vind ik vooralsnog niets van dit. Ook de link praat niet over Win7. Maar wat ik dacht klopt dus ergens staat op de nieuwe laptop nog een verborgen file onder App Data en die moet er uit voor een nieuwe installatie. Wie weet hier meer over? mvg Dat is voor Vista en in Windows 7 is dit weer hetzelfde als in Vista (heb je verborgen bestanden weergeven aangezet zoals aangegeven?). Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Vista ken ik jammer genoeg ook niet maar ik zal eens kijken bij vista mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
D.Quijote Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Verborgen bestanden in W 7 weergeven doe je zo: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Show-hidden-files Dus dit geld ook voor windows 7 Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
pirrewit Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Sjattuh onder %appdata% de file thunderbird gevonden en deze bevat 2 bestandsmappen Crash Reports Profiles verder nog 1 profiles config bestand en verder nog 1 registry dat bestand Mag ik nu eenvoudig de map thunderbird in de vuilbak sodemieteren om van alle verborgen bestanden af te zijn en opnieuw een zuivere install te doen? mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Was inderdaad ook een mogelijkheid. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: pirrewit Sjattuh onder %appdata% de file thunderbird gevonden en deze bevat 2 bestandsmappen Crash Reports Profiles verder nog 1 profiles config bestand en verder nog 1 registry dat bestand Mag ik nu eenvoudig de map thunderbird in de vuilbak sodemieteren om van alle verborgen bestanden af te zijn en opnieuw een zuivere install te doen? mvg Ja, eerst Thunderbird goed deinstalleren, dan deze map compleet verwijderen. Dan herinstalleren. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Geplaatst: 5 december 2010 Daar zullen we morgen vroeg eens werk van maken. Hopelijk zal het dan wel lukken. Ik stel wel vast dat alles wat zo voor de hand lag bij XP is niet zo vanzelfsprekend bij Win7.Zeker als je de vista stap hebt overgeslagen en ook nu 64 bits gebruikt wat voor een hoop oude soft niet thuis geeft. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Origineel bericht van: pirrewit Daar zullen we morgen vroeg eens werk van maken. Hopelijk zal het dan wel lukken. Ik stel wel vast dat alles wat zo voor de hand lag bij XP is niet zo vanzelfsprekend bij Win7.Zeker als je de vista stap hebt overgeslagen en ook nu 64 bits gebruikt wat voor een hoop oude soft niet thuis geeft. mvg weekje en je wilt niet meer anders Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pirrewit Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 hallo Sjattuh alles dik voor mekaar loopt als een fluitje van een cent nogmaals bedankt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 Hallo Psychosammie met KLS een zip file maken van de outlook op een usb stick plaatsen in de nieuwe laptop unzippen op bureaublad of waar dan ook thunderbird openen en importeren Kind kan de was doen. Dus jouw simpel methodevoorstel werkt. alleen adressenbestand lukte niet bedankt Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Geplaatst: 6 december 2010 Kan je in thunderbird de afzender en het onderwerp van plaats switchen dus eerst afzender en dan onderwerp? mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen