Ga naar inhoud


[SAB HD] [M3602] Sab Titan I HD en Titan II HD Combo


M_Z

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb die sab ultimate HD super plus

 

Maar als ik een usb in front steek en opneem. Krijg ik een opname met gehakkel en gestotter.Zijn er nog meer mensen met dat probleem? Verder is het een TOP kastje.

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat mag ook wel met zo'n naam wink

 

Citaat:
sab ultimate HD super plus

 

De verwachting ligt natuurlijk nogal hoog als je iets koopt dat zich naast Ultimate, ook nog Super en Plus noemt. :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Iemand al ervaring hoe deze ontvanger werkt in combi met een DM500hd? (Heb een DM500HD met externe HD in de woonkamer staan.)

Zijn er überhaupt nog ervaringen?

 

Zoek namelijk een ontvanger voor de slaapkamer en deze SAB (met name de II) lijkt me wel wat.

 

Mijn dank.

 

Groet,

HD

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ontvanger werkt prima als CCcam client. Dus is aan te raden als tweede ontvangertje. Maar de harde schijf van de Dreambox kun je niet benaderen vanuit deze ontvanger, je kunt dus geen mounts maken. Wel kun je een FAT geformatteerde USB harddisk met externe voeding rechtstreeks hierop aansluiten, dus opnames maken is geen probleem. Dat zou ook moeten gaan met een USB stick, maar dan moet het wel een hele snelle nieuwe moderne stick zijn, die wat ik geprobeerd heb waren allemaal te langzaam qua snelheid.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog wat vragen over deze box.

 

Heeft iemand al geprobeerd om met de Titan II DVB-T te delen. (lijkt me wel wat hop van onze slaapkamer naar de kinderkamer)

 

Is de settingslijst via lan aan te passen?

Is er toegang tot de box via lan en wat kan je dan?

 

Groet,

HD

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gisteren een titan 2 geinstalleerd en cccam draaien en ingelogd op mijn home servertje, maar beeld stopt vaak achter elkaar en soms draait het een paar uur goed achter elkaar.

iemand ervaring mee? Of moet ik iets anders instellen in de F regel?

ik heb een vu+duo en een 2 azboxen met E2 fw en orginele fw draaien, die hebben totaal geen probleem

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal het eens proberen, nu staat er nog 2.1.4 op dus ook niet de nieuwste

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...