Frissie Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Heb weer een SAB titan II onderhanden. Net de nieuwste firm erop , mooi dat sab af fabriek al een nederlandse zenderlijst er in heeft ! Klasse )
unique Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 is ie ook een beetje stabiel? is overigens niet veel geld voor wat ie allemaal kan.
Frissie Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Zijn we aan het testen ... Over een weekje weet ik meer
IJsselstation Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Ik heb die sab ultimate HD super plus Maar als ik een usb in front steek en opneem. Krijg ik een opname met gehakkel en gestotter.Zijn er nog meer mensen met dat probleem? Verder is het een TOP kastje. Gr. HermanTV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plusAntenne: multytenne Technisat digital ++ Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5============================================
Beheerder Michel Geplaatst: 9 januari 2011 Beheerder Geplaatst: 9 januari 2011 Dat mag ook wel met zo'n naam Citaat: sab ultimate HD super plus De verwachting ligt natuurlijk nogal hoog als je iets koopt dat zich naast Ultimate, ook nog Super en Plus noemt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
M_Z Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: IJsselstation Ik heb die sab ultimate HD super plus Zou je dan je ervaringen en/of vragen hierover niet in het topic van de Titan ontvangers willen stellen aub. Graag on topic blijven dus. M_Z
humptydumpty Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Iemand al ervaring hoe deze ontvanger werkt in combi met een DM500hd? (Heb een DM500HD met externe HD in de woonkamer staan.) Zijn er überhaupt nog ervaringen? Zoek namelijk een ontvanger voor de slaapkamer en deze SAB (met name de II) lijkt me wel wat. Mijn dank. Groet, HD DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13
M_Z Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 Deze ontvanger werkt prima als CCcam client. Dus is aan te raden als tweede ontvangertje. Maar de harde schijf van de Dreambox kun je niet benaderen vanuit deze ontvanger, je kunt dus geen mounts maken. Wel kun je een FAT geformatteerde USB harddisk met externe voeding rechtstreeks hierop aansluiten, dus opnames maken is geen probleem. Dat zou ook moeten gaan met een USB stick, maar dan moet het wel een hele snelle nieuwe moderne stick zijn, die wat ik geprobeerd heb waren allemaal te langzaam qua snelheid. M_Z
MacGuinness Geplaatst: 3 maart 2011 Geplaatst: 3 maart 2011 Gisteren mijn HD+ cam ontvangen. Geeft echter geen beeld in de TitanII. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
M_Z Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Geplaatst: 3 maart 2011 Je zou eens moeten proberen of die kaart niet gewoon in de kaartlezer werkt, dus niet via de CI module. Kan best zijn dat het werkt... M_Z
MacGuinness Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 O, das een goeie. Vanavond gelijk proberen. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
humptydumpty Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 Heb nog wat vragen over deze box. Heeft iemand al geprobeerd om met de Titan II DVB-T te delen. (lijkt me wel wat hop van onze slaapkamer naar de kinderkamer) Is de settingslijst via lan aan te passen? Is er toegang tot de box via lan en wat kan je dan? Groet, HD DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13
alias haha Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 heb gisteren een titan 2 geinstalleerd en cccam draaien en ingelogd op mijn home servertje, maar beeld stopt vaak achter elkaar en soms draait het een paar uur goed achter elkaar. iemand ervaring mee? Of moet ik iets anders instellen in de F regel? ik heb een vu+duo en een 2 azboxen met E2 fw en orginele fw draaien, die hebben totaal geen probleem You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
carlo666 Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 ik zou de server eens op cccam2.1.1 (is oudere versie) laten draaien. De SAB Titan draait als ik het goed heb op 2.0.11 Soortgelijk probleem gezien met ClarkTech 5000 Combo.
alias haha Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 ik zal het eens proberen, nu staat er nog 2.1.4 op dus ook niet de nieuwste You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten