Ga naar inhoud


[SAB HD] [M3602] Sab Titan I HD en Titan II HD Combo


M_Z

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: alias haha
heb gisteren een titan 2 geinstalleerd en cccam draaien en ingelogd op mijn home servertje, maar beeld stopt vaak achter elkaar en soms draait het een paar uur goed achter elkaar.
iemand ervaring mee? Of moet ik iets anders instellen in de F regel?
ik heb een vu+duo en een 2 azboxen met E2 fw en orginele fw draaien, die hebben totaal geen probleem


Heb hier hetzelfde gehad, server op versie 2.0.11 laten draaien, en probleem opgelost, kan nu op de slaapkamers ongestoord kijken met de Titan's.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: M_Z
Je zou eens moeten proberen of die kaart niet gewoon in de kaartlezer werkt, dus niet via de CI module. Kan best zijn dat het werkt...

M_Z


Kaart wordt herkent. Maar zo als ik enigsinds verwachte geen beeld.
In het menu de boodschap Misssing Boxkey and RSAboxkey.

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thehighlands

ik zoek naast mijn phillips , gratis bijcanal D na twee jaar verlengen een ontvanger waar ook een viaccess module met een orginele kaart van zwitserland in kan. En sowieso ook voor de HD zenders op bijv de Hotbird.

Hoor van oudere Hd Sab ontvangers, dus voor de titan I en II, dat dit kan. Weet iemand of dat hier ook het geval is (met de titan II dus)?

Alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TitanII heeft twee slots voor CI modules.

In principe zou dit daarom mogelijk zijn.

Maar de HD+ CAM slikt hij niet. Daarom zou ik eerst maar aan de importeur vragen of dit kan.

(Mijn HD+ CAM wordt hardware EN software matig, ook in de toekomst, niet ondersteund. ALdus de importeur).

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thehighlands

voor de info en na veel lezen zoeken vragen: in een aston draaien de hd kanalen van 23.5 van VD zonder storingen tot nu toe...

de viaccess pakt de sab in de sleuven gewoon dat vind ik wel bijzonder, omda die primair voor comax zouden zijn. met een trex liep de boel voor viaccess, gewoon vast (descrambled)

DE handleiding is trouwens wel minder toegankelijk, vind ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...