Gast S60 Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Is het mogelijk met het één of ander programmatje om een DB7020 uit telezen waarvan het NETWERK stuk is. Via het netwerk is deze niet te benaderen. Via de RS232 poort kan ik de box wel benaderen maar volgens mij niet uitlezen. Wie geeft een tip. Gr. S60
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Is de netwerk-interface stuk denk je? Indien dit niet stuk is, kun je altijd met een cross-cable verbinden (UTP).
iemand Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Brant er wel een lampje bij de connector ? En ...er is mogelijk een USB-alternatief Nooit geprobeerd maar de info wel verzameld, zie bijlage. 7020 usb netwerk.txt gr. Erik
Gast S60 Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Ja de lampjes branden, ook als er geen netwerk kabel is aangebracht. Mijn gedachten gaan er van van uit dat de netwerkchip stuk is, eerder meegemaakt. Wat de bijlage van "Iemand" betreft, daar zie ik niks staan, de link werkt volgens mij niet. Gr. S60
iemand Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 herkansing werkt wederom niet. ik stuur je wel een PM 7020 usb netwerk.txt gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen