Snoopy Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Heb net Open PLI versie 1.9 van 19.09.2010 op mijn DM 500 S gezet. Vreemde is dat ik diverse zaken mis zoals b.v. de menu optie om plug-ins te downloaden. Tevens mis ik na het flashen van deze firmware de optie om Diseqc 1/4 te configureren, ik zie allen AA/AB etc mogelijkheden. Had verwacht dat deze PLI net zo zou werken als die op mijn DM 800 of heb ik het mis ???
Gast Merkedesch Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Origineel bericht van: Snoopy Heb net Open PLI versie 1.9 van 19.09.2010 op mijn DM 500 S gezet. Vreemde is dat ik diverse zaken mis zoals b.v. de menu optie om plug-ins te downloaden. Tevens mis ik na het flashen van deze firmware de optie om Diseqc 1/4 te configureren, ik zie allen AA/AB etc mogelijkheden. Had verwacht dat deze PLI net zo zou werken als die op mijn DM 800 of heb ik het mis ??? de DM500S is een Enigma 1 ontvanger en werkt net even iets anders . Onder de blauwe knop kun je het laatste Menu downloaden daar vind je nadat je dat doet het download menu voor jouw "plug ins" Je Disecq moet je ook gewoon kunnen configureren. Gr.Merkedesch
Snoopy Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Geplaatst: 27 november 2010 Werkt, hij meldt een nieuw menu en nu zijn die extra opties inderdaad zichtbaar. Bedankt !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen