Ga naar inhoud

Ervaring gevraagd met een triple sat schotel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo luitjes,

Ik wil de tripelsat naar de camping meenemen maar dat is in noord spanje gaat dat met de vu+duo.

Zie de reacties tegemoet

gr

rolsat

Geplaatst:

Je kunt 'm meenemen naar Spanje, voor het kijken naar één satelliet.

Aangezien de lnb's inwendig zo zijn afgesteld dat wij hier alle 3 de satellieten kunnen kijken en deze graadinstelling niet geldt voor Zuid-Europa.

Harrie.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Mijn moeder is al aardig op leeftijd en toe aan een nieuwe tv.

CI+ is hot dus ik voor haar een kijken welke TV voor haar geschikt is en dan kom je dus automatisch op de site van ziggo.

Ik kon het niet laten, na jaren alleen sat gebruiker te zijn, eens naar het zender aanbod te kijken. crazy Ja, dat was even slikken. Niet eens alle NL zenders HD. Vreugde alom voor hele 60 zenders. :D

Ze wil graag de NL zenders met NG en Disc. de Duitse zenders en BBC.

Bij cd kan ik voor 99 euro extra een Triplesat laten installeren. Is dat wat?

Heeft het genoeg regen reserve en voldoende signaal bij slecht weer?

Iemand misschien ook nog ervaring met een triplesat en een samsung ue..c.... led tv met ci van cd?

Ze wil gewoon zorgeloos TV kijken en +/-3x per jaar even uitval is geen ramp maar het moet niet meer worden.

Als het goed is ga ik de Philips DSR 7141 ontvanger voor de slaapkamer gebruiken en de ci voor de woonkamer met de samsung tv met dvb-s.

Kortom: Wie heeft ervaring met een Triplesat van CD en zou jij hem aan je moeder cadeau doen?

Groet,

HD

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Geplaatst:

neem een wave 55 met 4 lnb astra1, hortbird,astra3 en astra 2 (engeland)

perfecte schotel makkelijk af te stellen en net zo duur of goedkoper dan trippelsat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen