denbosch Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 gisteren had ik een storing van ziggo waarbij ik geen internet en tv had. tot mijn verbazing wilde mijn dreambox ook niet opstarten omdat ik geen internet verbinding had. ik kon dus ook geen tv kijken met mijn CD-kaart. is de dreambox aan te passen zodat deze wel opstart?
rommelaar Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Is heel vreemd,de box moet ook zonder netwerk normaal op starten. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
denbosch Geplaatst: 26 november 2010 Auteur Geplaatst: 26 november 2010 ik had de kabel ook verwijderd en dat hielp ook niet. vanmorgen was alles weer hersteld en starte de dreambox weer gewoon op
maximus288 Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 dit probleem heb ik ook gehad en ik geloof dat het wel vaker voorkomt bij een dm 800. ik weet niet meer wat ik eraan gedaan heb ik geloof dat ik naar een andere image gegaan ben maar zeker weten doe ik het niet meer. maar omdat het een bekend probleem is zal iemand er wel antwoord op hebben. grt peter VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
tayram Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 ik had deze probleem ook. Toen had ik een modem/router van KPN. En ip adres van de box was 192.168.1.70 als ik me niet vergis. Ik heb met een andere router een ip adres van 192.168.1.101 gegeven. En de box kon weer opstarten zonder problemen. Het is raar maar dat was echt zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen