Gast Minimini Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Ik ben nieuw in het wereld van de dreambox. Ik probeer dus verbinding te maken via ftp, maar op geen manier lukt het. Bij FlashFXP krijg ik te zien Connected to dreambox, maar verder kan ik niks doen. Heb al heel wat gegoogeld, maar kom niet verder. Iemand hier die kan helpen?
Snoopy Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Zeker kunnen we helpen. Ik gebruik de Total Commander voor FTP verbindingen. Heb je het daar al mee geprobeerd ? Ik kan je een schermafbeelding mailen van de goede instellingen voor dat programma. Heb je Dream op een vast IP adres gezet ? Wel zo handig als je vaker wilt FTP-en.
Gast Minimini Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb het net even gedownload, maar snap er niet veel van dus als je het kan mailen graag. Ik stuur je een bericht. Ik heb ook passwd- weggehaald en passwd ge-edit, omdat het wachtwoord voor mij DB geen dreambox was. Misschien dat het daarmee te maken heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen