napoli Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 zoek een settings lijst astra hotbird wie o wie of waar
Gast Duolist Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Gebruik je PLi of VTI? Zo ja: gewoon online installeren.
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 afstandbediening blauw scroll naar applicaties oké klikken op applicaties afstandbediening groen (downloaden) kies settings scroll naar en kies een passende lijst. oké ciao Second Life Mungo Parker
napoli Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Geplaatst: 27 november 2010 tonski super bedankt was de hele middag al aan het klote super
Tonskidutch Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 er staan er heel wat "aan settings" kies wijs of maak zelf een lijst bepaalde Bouquet indeling / voorkeur van een lijst van "derden" kan een aanleiding zijn die zelf aan te passen dreamboxedit.exe 4.0.1.1 is het proggie daarvoor succes Second Life Mungo Parker
Gast Duolist Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Ik vind DreamSet (momenteel versie 2.32) prettiger, maar dat is een persoonlijke keuze. In deze jongste versie zit ook de mogelijkheid om Enigma te "killen" voordat de settings worden geschreven: dat voorkomt soms wat ellende. Ook SetEditDream is een prima editor, maar die is geen freeware. In de praktijk gebruik ik eigenlijk alle drie deze editors door en met elkaar: ze hebben alle hun sterke en zwakke punten.
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 klopt dat het een persoonlijke kwestie is wat prettiger werkt maar gisteren had ik massieve problemen met dreamboxedit 4.0.1.0 die geen beeld meer gaf op de HD zenders na sorteren en terugplaatsen in de VU+ (4 maal gescanned < 4x overgeheveld naar PC > 4x aangepast < 4x terug naar dreambox = 4x geen beeld op HD) dmesg gaf telkens : FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune FE tune er wordt natuurlijk aan mijn lijstje gewerkt om dat op te lossen hopelijk is het puur die versie 4.0.1.0 voorheen bij 4.0.0.3 was er niets mis ook dreamset heeft ook wel wat probleempjes gehad bij bepaalde versies, maar zoals gezegd wat je zelf prettig vindt ciao Second Life Mungo Parker
Frissie Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Zie even bij Satellietclub de transponder onder downloads. Perfecte lijsten !! Top wat die mensen doen.
Gast Duolist Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Inmiddels is er DreamBoxEdit Vs 4.0.1.1. Maar als er zulke problemen optreden is er natuurlijk iets echt mis. Let op dat Enigma niet in leven is als je de settings schrijft: DreamSet zorgt daar als enige zelf voor (als je de juiste instellingen gebruikt).
Gast SatMann Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 nou, ik gebruik de rytec lijsten, altijd mooi up-to-date en Rytec steekt daar massa's tijd in en is zeer snel voor veranderingen.... misschien ben ik wat bevooroordeeld ?
Gast Duolist Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 De lijsten van Rytec zijn idd ook altijd zeer actueel. Die van de transponder zijn iets meer ingericht op NL-gebruik, maar veel verschil is er niet tussen beiden.
pepper Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 @ Tonskidutch Afgelopen weekend ook mijn lijsten bijgewerkt met Dreamedit 3.0.0. Na terugplaatsen in VU+ bleek dat alles behalve de Nederlandse HD zenders werkte. Na verwijderen van alle lijsten (meerdere malen) nieuwe lijst geladen, hierna werkte de HD zenders ook weer. groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Gast Duolist Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Je gebruikt wel een heel oude versie: het is echt de moeite waard om over te gaan op DreamBoxEdit vs 4.0.1.1
Tonskidutch Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Origineel bericht van: pepper @ Tonskidutch Afgelopen weekend ook mijn lijsten bijgewerkt met Dreamedit 3.0.0. Na terugplaatsen in VU+ bleek dat alles behalve de Nederlandse HD zenders werkte. Na verwijderen van alle lijsten (meerdere malen) nieuwe lijst geladen, hierna werkte de HD zenders ook weer. welk image heb je der op staan? @Duolist, ben ik ten dele met je eens. maar vooralsnog had ik NOOIT problemen met de versies van dreambox edit IHAD heeft nu veel meer ingebouwd en/of aangepast specifiek voor dreambox en gemini functionaliteit hetwelke misschien (misschien) de enigma2 van VU+ tangeert. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen