sattv4iedereen Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 hi, met dank aan de andere leden,heb ik met succes mijn skystar kaart aangesloten aan mijn interne server.die laptop is via een wifi verbinding gemaakt met de router.mijn db en dbox2 zijn via een draad en switch met de router verbonden.mijn desktop en laptop via wifi. alles werkt behoorlijk,tot er iemand skypt,of andere voip diensten worden aangevraagd.als ik een voip toepassing doe,heb ik maar nu en dan beeld,ook als is de voip toepassing doe op een andere pc of hardware.is dit omdat het wifi is,of niet.wat zou ik kunnen doen? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
moonchild Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Erg moeilijk te begrijpen. Bedoel je het streamen over je netwerk, of interne cardsharing? Lijkt erop alsof voip/skype een heel erg hoge prioriteit krijgt. Door een instelling in swich/router of windows of ...... VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen