Ga naar inhoud

tvvlaanderen gecodeerde zenders ????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo iedereen, reeds van deze morgen krijg ik de melding op alle kanalen (uitgezonderd de FTA zender) gecodeerde zender, heb reeds terug een heractivatie van de kaart gedaan doch niks veranderd er , heeft iemand van jullie ook dit probleem ?

Geplaatst:

Wat bedoel je met verzorgd taalgebruik, voor mij is zijn schrijven duidelijk.

Je hebt wel een punt voor wat zijn installatie betreft. wink

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:
Origineel bericht van: phil99
hallo iedereen, reeds van deze morgen krijg ik de melding op alle kanalen (uitgezonderd de FTA zender) gecodeerde zender, heb reeds terug een heractivatie van de kaart gedaan doch niks veranderd er , heeft iemand van jullie ook dit probleem ?

Bestaat het probleem nog, indien ja geef eens wat meer info over je installatie. wink

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Naar ik veronderstel geen nieuws, goed nieuws en heeft het probleem zich ondertussen opgelost.

Greets

Geplaatst:

Ook ik heb dit fenomeen sinds gisteren. De HD kanalen geven allemaal deze foutmeldingen evenals de programma's die behoren tot basic+.

Ik heb een Rebox 9000 PVR en mijn kaart zit in de onderste sleuf.

Gisteren heb ik het toestel volledig af gezet en na een halve minuut terug aangezet. De foutmelding verdween.

Toen ik vandaag het toestel opzette was de foutmelding weer daar. Deze keer heb ik de kaart van de onderste naar de bovenste sleuf gestoken. Voorlopig werkt het terug. Straks ga ik het toestel gedurende langere tijd afzetten om te zien of alles terug normaal is.

Iemand een idee hoe dit van de ene dag op de andere dag kan gebeuren.

Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad

Geplaatst:

Door kleine aanpassingen aan de codering, waardoor sommige niet-gecertificeerde toestellen het moeilijk krijgen ?

Greets

Geplaatst:

Heb op Trace Tropical al sinds begin problemen met de melding gecodeerde zender.

Ben er wel al achter gekomen dat ik indien ik de kaart in de TVV. CDS CI module steek; er geen problemen meer zijn. Maar dan heb ik andere problemen in combinatie met CDS kaart in interne lezer...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen