phil99 Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 hallo iedereen, reeds van deze morgen krijg ik de melding op alle kanalen (uitgezonderd de FTA zender) gecodeerde zender, heb reeds terug een heractivatie van de kaart gedaan doch niks veranderd er , heeft iemand van jullie ook dit probleem ?
Zuppelan Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Verzorg je taalgebruik eens wat beter. Hier geen probleem. Je geeft wel erg weinig informatie. Welke datums geeft je kaart terug? Wat voor kaart heb je? Welke ontvanger heb je?
pollebru Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Wat bedoel je met verzorgd taalgebruik, voor mij is zijn schrijven duidelijk. Je hebt wel een punt voor wat zijn installatie betreft. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
pollebru Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Origineel bericht van: phil99 hallo iedereen, reeds van deze morgen krijg ik de melding op alle kanalen (uitgezonderd de FTA zender) gecodeerde zender, heb reeds terug een heractivatie van de kaart gedaan doch niks veranderd er , heeft iemand van jullie ook dit probleem ? Bestaat het probleem nog, indien ja geef eens wat meer info over je installatie. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Lithion Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Zijn kaart zat er niet goed in zeker?
Gast Paullo Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Naar ik veronderstel geen nieuws, goed nieuws en heeft het probleem zich ondertussen opgelost. Greets
SailerPeter Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Ook ik heb dit fenomeen sinds gisteren. De HD kanalen geven allemaal deze foutmeldingen evenals de programma's die behoren tot basic+. Ik heb een Rebox 9000 PVR en mijn kaart zit in de onderste sleuf. Gisteren heb ik het toestel volledig af gezet en na een halve minuut terug aangezet. De foutmelding verdween. Toen ik vandaag het toestel opzette was de foutmelding weer daar. Deze keer heb ik de kaart van de onderste naar de bovenste sleuf gestoken. Voorlopig werkt het terug. Straks ga ik het toestel gedurende langere tijd afzetten om te zien of alles terug normaal is. Iemand een idee hoe dit van de ene dag op de andere dag kan gebeuren. Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad
Gast Paullo Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Door kleine aanpassingen aan de codering, waardoor sommige niet-gecertificeerde toestellen het moeilijk krijgen ? Greets
De_Perre Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Heb op Trace Tropical al sinds begin problemen met de melding gecodeerde zender. Ben er wel al achter gekomen dat ik indien ik de kaart in de TVV. CDS CI module steek; er geen problemen meer zijn. Maar dan heb ik andere problemen in combinatie met CDS kaart in interne lezer... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
phil99 Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Geplaatst: 30 november 2010 probleem is opgelost, de kaart terug geaktiveerd. Mijn instal.: rebox 9000 schotel van 78cm
SailerPeter Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Hoe kan je de kaart terug aktiveren? Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad
pollebru Geplaatst: 1 december 2010 Geplaatst: 1 december 2010 Origineel bericht van: SailerPeter Hoe kan je de kaart terug aktiveren? Klkkerdeklik Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen