maanvol Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb een vu+ duo, en nagravision 3 D+-kaart. Hoe kan ik aan de RSA-,en Boxkey komen? Ik heb dit tool: ####://share.esaee.com/en/file/27557/rsa-boxkey-rar.html weten te vinden, het maakt gebruik van het principe 'backdoor'. Ik vermoed dat mijn virusscanner daarom alarm slaat. Indien ik het tool toepas krijg ik de melding:"line 2: no signal detected". Wat gaat er mis? Dient dit tool in een bepaalde folder te worden geplaatst? Wat is de beste methode om aan de rsa-/boxkey te komen? Mijn dank.
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 dacht dat die niet uit te lezen zijn WANT kaart is getrouwd met originele Digital+ box welke potdicht is. maar ik kan achter lopen? ciao Second Life Mungo Parker
maanvol Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 @@@.vuplus-support.com/wbb2/thread.php?threadid=724
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 ??? wat heeft een HD+ kaart met een digital+ kaart te maken ??? Second Life Mungo Parker
maanvol Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 Mijn fout, ik ben de 'H' voor 'HD' vergeten.
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 ach so... zullen maar zeer weinig HD+ kaart gebruikers hier op sat4all zijn die weten hoe jij verder kunt komen. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen