zoekende Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Wie kan mij vertellen hoe je bij weather info (PLI open)in de edit mode komt zodat je je eigen plaatsnaam kan invoeren. Zag het iemand doen maar niet goed genoeg opgelet.
Gast Duolist Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Je bedoelt de weather-plugin? Gebruik de menu-toets. Tipje: als je de skin Magic-(E)HD gebruikt, zie je bij de meeste schermen keurig aangegeven welke knoppen functioneel zijn.
zoekende Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 Kan ook met de menutoets niet in de editbalk komen. Kan dus alleen bij city en metric. Heb op alle toetsen gedrukt. Zag er zo eenvoudig uit. Land veranderen en de plaatsnaam invullen.
Gast Duolist Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Je bedoelt toch de weather-plugin? Zo ja, dan begrijp ik niet wat je met de "edit balk" bedoelt. Menu --> Geel = Bewerken; Menu --> Blauw = Verwijderen Menu --> Rood is Voeg toe. Tipje: in de skins Magic-(E)HD worden de functionele knoppen meestal keurig getoond.
zoekende Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 Werkt niet. Kan bij Pli ook magic niet vinden. Moet ik deze plugin ergens anders vandaan halen en hoe installeer ik een opgehaalde plugin?
Moderator wiz Geplaatst: 28 november 2010 Moderator Geplaatst: 28 november 2010 dan zoek je echt verkeerd. Menu, plugins, groen voor download plugin, ga naar de optie skins, en voila. Downloaden, en dan menu, setup, skins, magic kiezen, enigma restarten en klaar. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Duolist Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Origineel bericht van: zoekende Werkt niet. Dan gebruik je dus niet de Weather-plugin. Jammer dat je dat niet even aangeeft, terwijl ik het meerdere malen vraag. Zo maak je helpen wel moeilijk.......
zoekende Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 Voor de goede gang van zaken: ik heb in pli media center gedownload. In dit menu zit de weather info. Druk ik op de blauwe toets kom ik in het menu city en metric. Alle toetsen geprobeerd. Heb ook magic geinstalleerd. Indien ik de helptoetst indruk krijg ik een scherm meteen foto van dreamboy en de tekst "niet beschikbaar".
Gast Duolist Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Kijk: als je nu meteen antwoord had gegeven..... Mediacenter is een waardeloze en zeer onvolledige plugin: gewoon niet installeren. Die heb je ook helemaal nergens voor nodig. Als je nu gewoon de Weather-plugin download, gaat dat in ieder geval goed. En in plaats van Magic zou ik Magic-(E)HD gebruiken (tenzij je een CRT-beeldscherm hebt).
zoekende Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 In de beschikbare plugins is geen weather info alleen unwetter info
Gast Duolist Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Ik had het ook niet over "weather info" maar over "weatherplugin". Als je PLi gebruikt, staat die keurig online. En als die niet bij de beschikbare plugins staat, is die al geïnstalleerd (kijk dan maar eens bij plugins verwijderen).
zoekende Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 Klopt. Delete en opnieuw gedownload, echter kom hem niet tegen in mijn applicatiebrowser.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen