Laverda Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Bekijk dit filmpje eens het geeft informatie over verschillen CI en CI+ Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Terradon Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 oud nieuws, paar maanden geleden al eens behandeld...... Groetjes.............
meijelsat Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Ik denk dat veel mensen willen CI+ niet kopen. Omdat ze zijn bang voor. CI+ is kopie beveiliging, is dat waar of niet? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Moderator ceesv Geplaatst: 29 november 2010 Moderator Geplaatst: 29 november 2010 Soms heb je niets te willen. Wanneer je provider gaat coderen volgens de CI+ norm heb je maar 2 mogelijkheden, meedoen of geen beeld. CI+ geeft de provider toegang tot de functionaliteit van jouw ontvanger en harde schijf bij een pvr. Hij kan dan bijvoorbeeld op afstand bepalen, dat je de reclame niet kunt versneld kunt doorspoelen, of dat je opname maximaal een week bewaard kan worden, en daarna automatisch gewist wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zuppelan Geplaatst: 12 december 2010 Geplaatst: 12 december 2010 Origineel bericht van: ceesv Soms heb je niets te willen. Wanneer je provider gaat coderen volgens de CI+ norm heb je maar 2 mogelijkheden, meedoen of geen beeld. Dat is een wijdverbreid misverstand. CI+ is geen codeernorm. Zolang je een geldige chipkaart en ontvanger hebt die doet wat zijn eigenaar wil heb je beeld. Dit is ook waarom CI+ gedoemd is te mislukken; het is altijd mogelijk het te omzeilen. HD+-kaart in Dreambox = TV zonder beperkingen. Het probleem ontstaat bij CI+-conforme ontvangers. Die doen niet wat hun eigenaar wil, maar wat de TV-boer wil. Dat soort ontvangers weigeren gewone CI-modules en dwingen alle DRM af.
D_liver Geplaatst: 13 december 2010 Geplaatst: 13 december 2010 LOL idd heb de lokale kabeldealer ff een "demo" gegeven, hij wou mijn zwager met alle geweld in CI+ module verkopen omdat het anders niet zou werken. Volgens mij heeft ie nu nog last van zijn kaken 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Zuppelan Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Lachen! Wat heb je gedaan? Droomdoosje onder je arm naar de dealer genomen?
druid Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Origineel bericht van: Zuppelan Origineel bericht van: ceesv Soms heb je niets te willen. Wanneer je provider gaat coderen volgens de CI+ norm heb je maar 2 mogelijkheden, meedoen of geen beeld. Dat is een wijdverbreid misverstand. CI+ is geen codeernorm. Zolang je een geldige chipkaart en ontvanger hebt die doet wat zijn eigenaar wil heb je beeld. Dit is ook waarom CI+ gedoemd is te mislukken; het is altijd mogelijk het te omzeilen. HD+-kaart in Dreambox = TV zonder beperkingen. voor heel veel mensen zal dat echter niet opgaan. Die moeten overstappen naar ci+ ontvang apparatuur, ze kunnen echt niet omgaan met linux ontvangers en dergelijke. CI+ komt... xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
epa Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Origineel bericht van: druid Origineel bericht van: Zuppelan Origineel bericht van: ceesv Soms heb je niets te willen. Wanneer je provider gaat coderen volgens de CI+ norm heb je maar 2 mogelijkheden, meedoen of geen beeld. Dat is een wijdverbreid misverstand. CI+ is geen codeernorm. Zolang je een geldige chipkaart en ontvanger hebt die doet wat zijn eigenaar wil heb je beeld. Dit is ook waarom CI+ gedoemd is te mislukken; het is altijd mogelijk het te omzeilen. HD+-kaart in Dreambox = TV zonder beperkingen. voor heel veel mensen zal dat echter niet opgaan. Die moeten overstappen naar ci+ ontvang apparatuur, ze kunnen echt niet omgaan met linux ontvangers en dergelijke. CI+ komt... maar dat zou betekenen dat alle cd ontvangers en ci tot nu toe,vervangen zouden moeten worden? tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
druid Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 dat ben ik met je eens, en dat duurt een tijdje. Ik durf te wedden dat CD de volgende strategie volgt. De oude klanten kunnen met hun oude systemen blijven kijken, nieuwe klanten worden alleen geactiveerd in ci+ systemen. En na een paar jaar kan je alleen nieuwe kanalen / pakketten abboneren als oud klant als je overstapt op ci+. xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Gerard 76 Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 Origineel bericht van: druid En na een paar jaar kan je alleen nieuwe kanalen / pakketten abboneren als oud klant als je overstapt op ci+. Dan gaat CDS hier de deur uit
epa Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 ik hoop dat er tegen die tijd,wat meer concurentie is op de tv markt. tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen