jacobus Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb n imation 2,5 inch HD. deze kan ik wel gebruien om bestanden af te spelen, echter als opnamedoel wordt deze niet geaccepteerd. NTFS geformatteerd. Moet hij anders geformatteerd worden, bv ext3? Of is het iets anders?
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 ja altijd op ext3 ntfs is enkel uitleesbaar maar niet beschrijfbaar (misschien dat er ooit nog eens nieuwe drivers komen dat dit wel het geval zou zijn, maar nu ext3) ciao Second Life Mungo Parker
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Origineel bericht van: bugfixrth Of gewoon FAT32 natuurlijk uhm het kan maar is niet aan te raden bugfixrth, want het fat32 kent de 4 GigaByte limiet voor een bestand dus opnames die groter zijn (wegens tijdsduur en inhoud) worden niet opgeslagen. een HD opname bijvoorbeeld is al snel meer dan 4 GigaByte groot als je meer dan een uur opneemt. ext3 is te adviseren. ciao Second Life Mungo Parker
bugfixrth Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 Hmm dat klopt daar had ik niet aan gedacht. Ik gebruik hem om mijn MP3 collectie en DVD's en divx bestanden op te bewaren.
fast_freddy Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 "usb schijf wordt niet geaccepteerd als opnamemedium" Had ik ook met een Vu+ solo. Na mounten werkt het prima.
jacobus Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Geplaatst: 4 december 2010 In mijn geval was het probleem de NTFS formattering die erop stond. Ik heb de schijf door de VU laten formatteren, en daarna gecontroleerd op mn pc. Schijf was netjes Ext3 geformatteerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen