Hensat Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 in mijn windows verkenner blijven de zoek opdrachten zichtbaar heb bij auto aanvullen alles uitgevinkt (formulieren etc ) maar de opdrachten blijft hij laten zien wie weet hoe ik dit tegen kan gaan? ps ik gebruik windows 7 mvg hensat
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Ik denk dat je even je internet-geschiedenis en cookies moet wissen.
Sjattuh Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Er wordt gesproken over CCleaner en anders kijk hier even: http://www.killertechtips.com/2009/05/06/clear-explorer-search-history-in-windows-7/ (Eigen risico) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Hensat Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Geplaatst: 28 november 2010 ik krijg het wel gewist ik wil alleen voorkomen dat hij het onthoud
vGnp Geplaatst: 28 november 2010 Geplaatst: 28 november 2010 Kijk hier eens. Maak eerst een backup van het register, daarna uitvoeren wat daar staat. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen