Gast flyapen Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Ik vond geen forum specifiek voor mobistar tv vragen dus ik hoop dat dit de correcte plaats is. Ik heb onlangs een mobistar star pack besteld en sinds een twee weken alles geinstalleerd. Het is me echter nog steeds niet gelukt om tv beeld te krijgen en na allerhande mobistar helpdesks af te bellen zonder succes hoop ik hier enkele antwoorden te vinden. Het probleem dat ik ondervind, en me verhinderd tv te kijken, is dat na opstarten van de tv decoder ik het opstart scherm van mobistar te zien krijg maar dit verdwijnt na enkele seconden waarna er enkel zwart beeld te zien is. Ik heb dit getest met de hdmi aansluiting en scart, telkens hetzelfde resultaat. Ik heb de stap voor stap gids enkele malen doorlopen zonder succes, ik heb alles aangesloten zoals het moet, en zelfs moest ik geen goed signaal van mijn schotel krijgen verwacht ik toch tenminste dat de decoder opstart. Zijn er personen hier die mobistar tv hebben of ervaring ermee hebben en een idee hebben hoe dit te verhelpen? ( de enige raad die ik kreeg van mobistar was alle kabels uittrekken, 5 seconden wachten en alles terug insteken. Dit hielp natuurlijk niets. ) Alvast bedankt
Gast Paullo Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Ik zou naar de mobistar-shop gaan en om een omwisseling van de ontvanger vragen, want het lijkt op een defect. Voor alle zekerheid, je hebt toch de sat-coax kabel aan je toestel aangesloten. Heb je die als eens losgekoppeld (na de spanning van je toestel te hebben gehaald) en terug aangesloten. Greets
Gast flyapen Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Ja heb de decoder al enkele malen volledig uitgezet en de kabels losgekopeld en terug aangesloten. Echter zonder enig verschil. Ik zal mobistar nogmaals contacteren en hopen op een snelle vervanging van de decoder.
satencom Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Druk op de toets aan de voorzijde van de tv-decoder of rechtsboven op de afstandsbediening. Verschijnt na een paarminuten de welkomstpagina van Mobistar TV niet op je scherm? Ga dan met de afstandsbediening van je tv na of je de juiste bron (AUX, HDMI, EXT1, …) hebt gekozen. Nu begeleidt de confi guratieassistent je ,selecteer eerst jouw voorkeurstaal. Werkt het niet op deze manier, dan kun je de decoder beter weer omruilen. Wand als je hier niet door heen komt kun je ook niks instellen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast flyapen Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Dat is idd het probleem, ik kom nooit op de welkomspagina. Hopelijk ruilt mobistar snel deze decoder om.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen