Puch Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Acteur Leslie Nielsen is gisteren op 84 jarige leeftijd overleden. We kennen hem uiteraard het best als Frank Drebin uit de 'Naked Gun' films, maar hij heeft in zijn 60 jarige carrière in heel wat films gespeeld. Hier vind je de volledige lijst RIP iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Outta space Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Op de een of andere manier zie ik dan een begrafenis voor me waar de meest domme dingen gebeuren :-) Als ik die man alleen al zag schoot ik in de lach denkend aan films van hem.
vGnp Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Origineel bericht van: Outta space Als ik die man alleen al zag schoot ik in de lach denkend aan films van hem. Ik heb dus even op YouTube gekeken, en ik blijf Police Squad toch wel een van de leukste dingen vinden die hij ooit gedaan heeft. Iedere keer als je het ziet ontdek je weer iets nieuws vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Greatone Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Leslie Nielsen stomd garant voor humor, zoals hierboven al beschreven moest je al lachen als je hem zag. Was een groot liefhebber van zijn komedies, ik zal zijn humor missen...... * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Moderator ceesv Geplaatst: 29 november 2010 Moderator Geplaatst: 29 november 2010 Ik heb vandaag heel veel hilarische scenes van films, waarin hij meespeelde in gedachte afgedraaid, en zitten schaterlachen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 wat een mafkees was dat zeg! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
D_V Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Geweldige serie, jammer dat er maar 6 afleveringen gemaakt zijn. Vooral de aftitelingen waren hilarisch:
vGnp Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Om nog niet te spreken van de intro's. Ik kan me niet eens herinneren dat er maar 6 afleveringen gemaakt zijn. Ze staan eigenlijk stuk voor stuk op m'n netvlies geprojecteerd.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sjattuh Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Origineel bericht van: vGnp Om nog niet te spreken van de intro's. Ik kan me niet eens herinneren dat er maar 6 afleveringen gemaakt zijn. Ze staan eigenlijk stuk voor stuk op m'n netvlies geprojecteerd.. vGnp Ik herinner ze me wel, maar ik was nog errrrrug klein... oudje Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Catastrofus Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Yep, helemaal mee eens. Voor mij is het wel een gemis dat hij overleden is. Maar ja, nu op zoek naar z'n opvolgers... Origineel bericht van: Greatone Leslie Nielsen stomd garant voor humor, zoals hierboven al beschreven moest je al lachen als je hem zag. Was een groot liefhebber van zijn komedies, ik zal zijn humor missen...... 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen