dreamlover8000 Geplaatst: 3 december 2010 Geplaatst: 3 december 2010 streaming werkt bij mij ook niet. bij de mensen waarbij het wel werkt, welke image wordt op de dreambox gedraaid? gemini,pli etc etc? oeps forum vu duo, daar bestaat geen gemini voor, toch?
dreamboy Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 bij mij staat openPLI erop, de smartphone is een desire. Bij de desire kun je beide plugins gewoon vinden via de market VU+ Duo met 750GB Harddisk dreambox 7250 met 320GB Harddisk dreambox 7000s met 200GB Harddisk 2x dreambox 500s WaveFrontier T90 West-Vlaanderen - Belgie
Bossie Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 als ik zoek naar vplayer vind hij hem niet. ik heb een samsung galaxy apollo 1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo 78 cm triax met quad duo lnb
freaky Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 loopt dit ook op een dreambox????? Denk het wel. Lijkt mij een nuttige app. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
woodytwo Geplaatst: 4 december 2010 Geplaatst: 4 december 2010 Bizar dit... Heb ik streamen vanaf dm8000 net voor elkaar gekregen via extra vlc (PC) server, komt Dreamdroid met deze update uit. Werkt out of de box !! geluid goed beeld goed en switchen tussenbeeld formaat door het bekende touch knijpen en rekken. Echt verbluffend. Ik heb OpenPLI op mijn DM8000 grtz.
bander Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 ik heb het ook werkend op een VU+ solo en een HTC Desire. Maar hij heeft wel problemen met de HD kanalen , de SD kanalen werken perfect alleen bij HD kanalen heb je een misvormd beeld. Helaas is deze alleen geschikt voor enigma2 boxen en wordt enigma1 niet ondersteund (ik heb nml ook een dm600).
stefan.wolfrum Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 Origineel bericht van: Bossie ik heb nog eens zitten zoeken naar de vplayer op de markt maar kan hem niet vinden. dit is ff genegeerd hier, maar ik kan vplayer ook niet vinden op de market. als ik zoek op vplayer in de market komt er één hit, nl dreamdroid en die heb ik dus al geinstalleerd. ik vind wel vlc player, die doet het op de pc. Hoe zit dat nu? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
stefan.wolfrum Geplaatst: 5 december 2010 Geplaatst: 5 december 2010 onvindbaar, ook als je zoekt via google is-ie weg. ik heb ook de barcode gescanned, de webpage waarnaar die verwijst doet het ook niet. vaag allemaal. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
max247 Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Zie hem nog steeds in de market staan. De naam van de applicatie is vplayer alpha en de uitgever ABitNo .
stefan.wolfrum Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 zijn er soms meerdere markets? ik heb een samsung galaxy. als ik in market zoek op vplayer verschijnt er alleen dramdroid en dat is installed. hetgeen klopt. ik heb op internet gegoogled en de barcode van abitno gescanned, resultaat een onvindbare internetlink. vreemd. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Noud Geplaatst: 6 december 2010 Geplaatst: 6 december 2010 Onvindbaar, gistern op de HTC wildfire van mijn vriendin geprobeert, met het zelde resultaat als Stefan, VU+ duo&duo2 Visiosat astra 1,2,3 & hotbird & DVB-T FTAGroetjes Noud
bander Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Ik kijk nu (07-12 om 13:50)in mijn market en zie vplayer er gewoon is staan (htc desire). Ik heb ook een link waar je de apk kan downloaden en zelf installeren : http://forum.jayceooi.com/viewtopic.php?f=6&t=474 misschien hebben jullie hier wat aan , is wel de een na nieuwste versie. gr
stefan.wolfrum Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 om 14:30 niet te vinden. er is iets mis met dat systeem. want ook via de barcode via de website opent-ie niet. maar goed, ik heb nu een gedownlaode apk op de pc. hoe installeer ik dat nu? ik heb een samsung galaxy VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
bander Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 - toestel aan je pc koppelen dmv usb - apk van je pc kopieren naar je gsm (sd-kaart) - toestel los koppelen van pc - file explorer opstarten op je gsm (kun je downloaden in market , linda manager) - browsen naar de lokatie waar je de apk heb geinstalleerd - klikken op apk en hij gaat hem installeren. Even uit mijn hoofd gedaan.
stefan.wolfrum Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 dat klopt en werkt niet. klikken op de apk geeft als resultaat dat de applicatie een fout bevat. vermoedelijk ook de reden waarom hij niet zichtbaar is op de market. deze galaxy heeft android 1.6, misschien dat de app 2.0 verwacht oid. vlc is wel in vele varianten te zien, misschien dat die het wel zou kunnen doen, op de pc dot die het ook. probleem is welke van de 6 de player is. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen