mauspartyhouse Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Zou ik niet doen ! COME ON AZ ! ET8000
pipodeklown Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Hier werkt het perfect op een tablet! Combinatie van Androiddream en Daroonplayer. Gebruik hier VU+ DUO icm Acer Iconia500/Daroon, video en geluid komen goed door, maar bij mij is het geluid vreselijk out of sync. Heb jij daar geen last van? PipoDeKlown
Ribbe82 Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 Gebruik hier VU+ DUO icm Acer Iconia500/Daroon, video en geluid komen goed door, maar bij mij is het geluid vreselijk out of sync. Heb jij daar geen last van? PipoDeKlown Soms. Het wil helpen om dan even te stoppen en opnieuw te starten, hij kan het namelijk wel goed. Gisteravond toch weer heerlijk in bed gekeken. Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T) Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )
compufun Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 Gebruik de laatste vlc beta van de market maar eens, streamt SD + HD (als je wifi het toelaat) Werkt perfekt, top app! Grtz Compufun
Snoopy Geplaatst: 15 november 2012 Geplaatst: 15 november 2012 Net de update vandaag gedaan en sindsdien loopt ie elke keer vast, is niet meer te gebruiken terwijl hij daarvoor prima werkte .....
Snoopy Geplaatst: 15 november 2012 Geplaatst: 15 november 2012 OK, net tweede upgrade uit en alles werkt weer naar behoren. En met de ED File Explorer app (netwerk browser) in combi met de MX Player app kun je prima video's streamen van mediaplayer en Dreambox.
albert0 Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Recente ervaring: Vu Duo met een OpenPli versie die al een tijdje niet meer is geupdated, met OpenwebIf 0.1.2 Op een Samsung Galaxy (S1) en ook op een Samsung Note 10.1 telkens de beta van VLC (gewoon uit de gooogle play market) als player. Met die combinatie kan ik alles afspelen wat ik wil via dreamdroid, ook HD... De web interface zelf (dus zonder dreamdroid) werkt ook goed: als "stream" niet wil, gebruik ik download. VLC begint dan toch onmiddelijk te spelen, lang veer de hele film is gedownload. Het enige wat dan niet kan is vooruitspoelen. De keuze voor VLC is heel simpel: als je de m3u files bekijkt die OpenWebIf genereert, dan staat daart een #EXTVLCOPT tag in. Dat is VLC specifiek, dus ergens verwacht OpenWebIf dat je VLC gebruikt... Met de nodige port forwarding (één poort voor de webif en een voor de streaming) kan dat alles zelfs over internet (als de verbinding snel genoeg is...)
espada1978 Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Beste ALbert0, Kun je in stap voor stap uitleggen, wat je het geïnstalleerd en hebt ingesteld?
stefan52c Geplaatst: 9 mei 2013 Geplaatst: 9 mei 2013 Ik merkte dat met een vu+ streamen allen goed werkt (SD) met de vu+ in standby.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen