Gast ducatist Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Hallo mensen, Ik ben in bezit van de Topfield 4000 pvr. Mijn probleem is dat hij niet altijd programma,s opneemt. Ik heb een c+ module + kaart. Zit het misschien in de module? Heb het apparaat van de nieuwste software voorzien.(Mrt.2007) De Topfield loopt vast maar ik ook. Graag hoor ik het. Vr. Gr.Bertus
satencom Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Is hij voor zien van 2 antenne kabels van af de schotel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gerard 76 Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Is de geplande timer ook verdwenen of staat deze er nog? Is er totaal geen programma opgenomen? Of is de opname niet te bekijken?
Gast ducatist Geplaatst: 30 november 2010 Geplaatst: 30 november 2010 Hoi Gerard, Soms neemt hij wel goed op, een andere keer weer niet en ook neemt hij gedeeltelijk op. Gr.Bertus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen