Ga naar inhoud


929 KM file in Nederland


Amager95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is niet alleen een Nederlands probleem, ook in België is vrijwel niets meer verkrijgbaar. Gisteren zag ik een stukje op N24 dat er zelfs een hoop Duitsers zijn die al een paar maanden wachten op levering van hun winterbanden en nu dus de auto aan de kant moeten laten staan omdat er vrijwel niets leverbaar is. Ik weet zo even niet meer over welke regio dit ging...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Murdock,

in bepaalde gevallen is het bandenmerk bepalend of ze op voorraad zijn of niet voor jouw velg

ik zag meerdere winterreifen die je vandaag kunt laten monteren of afhalen.

 

maar het is inderdaad een belachelijk probleem als men ons adviseert dergelijke te gebruiken en ze zijn niet verkrijgbaar.

 

ciao

 

What's The Time

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gossie, ze verwachten een paar vlokken sneeuw in de randstad vanmiddag en de daarom adviseert de anwb om vanmiddag eerder naar huis te gaan (bron: telegraaf). Tis toch wat zeg, tijd om verplichte slipcursussen te gaan volgen bij verlenging van het rijbewijs, wellicht dat we met z'n allen dan wel een ietsiepietsie harder durven te gaan rijden wanneer er 3 vlokjes op de weg ligt :D .

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heeft de VID de hele vrijdag middag gezegd dat Volvo rijders thuis moesten blijven. Maar nee hoor, niet luisteren hè!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Even enigzins off-topic. Hier in de gehele regio is geen winterband of 4-season band te verkrijgen. Levertijden lopen nu soms op tot maanden..


Ja dan ben je nu ook twee maanden te laat. Ik heb half oktober een nieuw setje gekocht, ze hadden er nog net 4 liggen van het type dat ik wilde hebben. Als je winterbanden wilt kopen als het al sneeuwt kun je er gif op innemen dat er geen banden meer zijn en/of dat de leverancier geen tijd heeft om ze er onder te leggen.

Citaat:
Lekker als je een lekke en niet repareerbare band hebt...


Dat is inderdaad knap vervelend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja dan ben je nu ook twee maanden te laat. Ik heb half oktober een nieuw setje gekocht, ze hadden er nog net 4 liggen van het type dat ik wilde hebben. Als je winterbanden wilt kopen als het al sneeuwt kun je er gif op innemen dat er geen banden meer zijn en/of dat de leverancier geen tijd heeft om ze er onder te leggen.

 

Heb deze week al meer dan 5 mensen gesproken die einde van de zomer een bestelling hebben geplaatst, levering is tot op heden steeds uitgesteld.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Heb deze week al meer dan 5 mensen gesproken die einde van de zomer een bestelling hebben geplaatst, levering is tot op heden steeds uitgesteld.


Dat is bizar. Dan moet dat een heel rare bandenmaat zijn, of de leverancier heeft een te lage prijs in rekening gebracht en wil niet leveren omdat hij er dan geen winst of zelfs verlies op zou maken. Dat lijkt ook voor te komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel vreemd, omdat ik zeker 5 maanden geprobeerd hebt

mijn set winterbanden met 8mm profiel (5 stuks op Alu-velgen) via een verkoopsite aan de man te brengen. Ik kon er nog geen 100 euro voor krijgen. Heb ze daarnaa maar an een goeie kennis gegeven. Had ik ze maar gehouden. Nu waren ze beslist zo weggeweest.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft toch vreemd dat Nederland volledig in de stress schiet en bijvoorbeeld nagenoeg al het eredivisie voetbal afgelast. Vrijdagavond zag ik bij Borussia Monchengladbach tegen HSV een vol uitvak met supporters uit Hamburg. Geen sprake van welke treinuitval dan ook.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Geen sprake van welke treinuitval dan ook.

Ik zou zeggen, kijk dan vanavond even MDR aktuell of een van de NDR subzenders, dan zie je dat het daar niet veel beter is.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: Neptunus
Geen sprake van welke treinuitval dan ook.

Ik zou zeggen, kijk dan vanavond even MDR aktuell of een van de NDR subzenders, dan zie je dat het daar niet veel beter is.

vGnp


Maar hoe komen die duizenden supporters dan van Hamburg naar Monchengladbach? Als het per auto is dan trek ik dezelfde conclusie: de buitenlanden hebben het beter voor elkaar en schieten niet in de stress.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Maar hoe komen die duizenden supporters dan van Hamburg naar Monchengladbach? Als het per auto is dan trek ik dezelfde conclusie: de buitenlanden hebben het beter voor elkaar en schieten niet in de stress.


In Duitsland zijn winterbanden verplicht, hier niet. In die contreiën valt ook normaal al meer sneeuw, dus ze zijn er iets beter op voorbereid waarschijnlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...