Ga naar inhoud


929 KM file in Nederland


Amager95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Even de krant van Aken raadplegen

Citaat:
Chaotische Verhältnisse auf den Straßen wurden erneut für den Wochenanfang befürchtet. Mehrere Politiker forderten eine Schneekettenpflicht für Lastwagen. «Es kann nicht sein, dass liegengebliebene Lkw im Winter die Autobahnen verstopfen», sagte der Verkehrsexperte der SPD-Bundestagsfraktion, Uwe Beckmeyer, den Zeitungen der WAZ-Mediengruppe. In einer Verordnung müsse festgeschrieben werden, dass Lastwagenfahrer Schneeketten dabei haben, sagte der verkehrspolitische Sprecher der Grünen, Winfried Hermann.

bron http://www.az-web.de

 

waarbij opgemerkt het 7de woord: erneut = opnieuw

 

vrije vertaling

Chaotische situaties op de straten worden opnieuw gevreesd in het begin van de week. Verschillende politici geroepen op voor sneeuwkettingen voor vrachtwagens. "We kunnen niet hebben dat muffe vrachtwagens de snelwegen in de winter verstoppen", zei de verkeersdeskundige van de SPD fractie, Uwe Beckmeyer, tegen de kranten van de WAZ mediagroep. In een verordening moet vastgelegd worden dat vrachtwagenchauffeurs sneeuwkettingen bij zich hebben, zei de vervoerswoordvoerder van de Groenen, Winfried Hermann.

 

kijk ook maar eens bij de ARD

http://www.tagesschau.de/inland/schnee842.html

 

Voordat je weer conclusies trekt over het buitenland,

eerst ff info inwinnen.

(google : aachener zeitung schnee zuge)

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guykers
Voordat je weer conclusies trekt over het buitenland,
eerst ff info inwinnen.
(google : aachener zeitung schnee zuge)


Ik heb niet gezegd dat alles in orde zou zijn in Duitsland. Naar ik meen zijn winterbanden niet verplicht voor vrachtwagens, en dat is natuurlijk belachelijk. Juist vrachtwagens veroorzaken steeds weer problemen.

Hoe zou dat in Nederland zijn met vrachtwagens, en belangrijker nog, bussen? Vorig jaar was er de nodige ophef over het feit dat taxibusjes met schoolkinderen geen winterbanden hadden. Zou onze snel reagerende overheid daar iets aan gedaan hebben? Ik verwacht van niet, dus rijden die busjes nog steeds op zomerbanden?

In Duitsland mag je tenminste sneeuwkettingen gebruiken, hier zijn ze verboden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij viel alleen op dat in Nederland gisteren op één na alle eredivisie duels zijn afgelast en dat in Duitsland niet alleen alles doorging, maar ook nog eens met volle uitvakken, in Duitsland is het gebruikelijk dat het merendeel met auto's naar de uitwedstrijd gaat. Als je dan ook nog eens bedenkt dat het om veel meer km snelweg gaat kom ik tot de conclusie dat ze het daar beter voor elkaar hebben.

 

En kijk ook eens naar Schiphol, hoe doen ze dat dan in Scandinavië? Die zouden de hele winter in de stress zitten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Mij viel alleen op dat in Nederland gisteren op één na alle eredivisie duels zijn afgelast en dat in Duitsland niet alleen alles doorging, maar ook nog eens met volle uitvakken, in Duitsland is het gebruikelijk dat het merendeel met auto's naar de uitwedstrijd gaat. Als je dan ook nog eens bedenkt dat het om veel meer km snelweg gaat kom ik tot de conclusie dat ze het daar beter voor elkaar hebben.

En kijk ook eens naar Schiphol, hoe doen ze dat dan in Scandinavië? Die zouden de hele winter in de stress zitten.


Probleem in Nederland is gewoon dat er teveel mensen denken dat ze het weten en daardoor niets geregeld is en wordt door die Ambtenaren. Het gaat over veel te veel schijven en als maar iets ergens blijft liggen of valt van het buro vanwege een te grote stapel ongelezen papieren die er lag gebeuren deze dingen. crazy
Trein : NS maakt Prorail zwart en vanmorgen weer Prorail die naar het materiaal wijst dat niet kan rijden. Los het op ! Begin met weer een organisatie zodat het wel geregeld wordt en niet naar elkaar kan worden gewezen scheelt ook nog een een directie top. sleep
Stooizout : Er was door iedere gemeente genoeg geregeld deze winter... hoekan het dat we nu al zonder zitten ? Bel je naar de gemeente nee we hebben andere leverancier en die heeft niet genoeg om te leveren..... Zorg dat het zout in je hal ligt voor dat de winter aanbreekt dus juni, juli, aug, sept, okt.............. whistle

Wanneer een bedrijf op die manier werkt gaat het naar de KL.TE en dan is er geen regering die zegt ochhhhhh uhhhhhhhhh hoeveel miljoen heb je nodig.... mad

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Mij viel alleen op dat in Nederland gisteren op één na alle eredivisie duels zijn afgelast en dat in Duitsland niet alleen alles doorging, maar ook nog eens met volle uitvakken, in Duitsland is het gebruikelijk dat het merendeel met auto's naar de uitwedstrijd gaat. Als je dan ook nog eens bedenkt dat het om veel meer km snelweg gaat kom ik tot de conclusie dat ze het daar beter voor elkaar hebben.


nou hier zijn vele vluchten uitgevallen, de Deutsche Bahn waarschuwt dat de treinen overvol zijn en het zout raakt op...

beejte beter is het wel als in Nederland, zeker omdat het hier altijd sneeuwt in de Winter, maar alles opvangen kunnen ze ook niet.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Neptunus

 

Citaat:
En kijk ook eens naar Schiphol, hoe doen ze dat dan in Scandinavië? Die zouden de hele winter in de stress zitten.

 

En wat is er volgens jou dan aan de hand op Schiphol? De luchthaven is gewoon open gebleven.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er werd al veel geschreven over veroorzakers en oorzaken van aanrijdingen of ongelukken

ook betreffende spookfiles

en de ene die niet anticipeert of de andere die extreem angstig op de weg is

 

maar vooral de ongelijkheid in het wegverkeer EN de gesteldheid van auto en automobilist is toch maar weer altijd een van de hoofd redenen.

 

die zenuwachtige voetjes op pedalen (vroem gas - kriesch rem)

die geen afstanden kunnen schatten (bumperrijders met abs of winterbanden OF jampot glazen als bril)

die slapende ochtend forens

die slapende 48 uur aan een stuk truck chauffeur (en truck chauffeur als slachtoffer van die l*l die hem snijdt)

 

en je weet er zelf ook nog wel een hele riedel toe te voegen

 

maar ijs is ijs.

dan ben ik liever niet op de weg, hoe waardeloos wachten en openbaar vervoer ook is

ciao

Monna Lisa

Ivan Graziani

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
@Neptunus

Citaat:
En kijk ook eens naar Schiphol, hoe doen ze dat dan in Scandinavië? Die zouden de hele winter in de stress zitten.


En wat is er volgens jou dan aan de hand op Schiphol? De luchthaven is gewoon open gebleven.


Niets gelezen, gezien of gehoord over ingehuurde veldbedden en dergelijke?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde problemen zijn ook te vinden in Engeland, België, Frankrijk, Duitsland etc..

 

En de problemen bij Schiphol hoeven niet lokaal te zijn. Er zijn diverse Europese luchthavens die de landing laten annuleren, het heeft dan geen nut om op te stijgen...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! Opmerkingen over Schiphol kunnen dus wel wat genuanceerder. Op Schiphol is niets aan de hand. Ook vrijdag was er in ieder geval 1 baan open, daar heb ik een uurtje naast gestaan.

 

Schiphol heeft wel last van de problemen van anderen. Bussen en treinen die niet meer rijden, vliegtuigen die wel kunnen vertrekken van Schiphol maar niet kunnen landen op hun bestemming. Dan krijg je dus mensen die vast zitten op de luchthaven.

 

En net hoor ik dat in België de de-ice-ing vloeistof op is en de luchthaven dus dicht zit.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft gewoon belachelijk dat we nu weer geen strooizout hebben.

Als ik het nieuws mag geloven.

 

Dit probleem was vorige keer ook al dus ze hadden maatregelen moeten nemen.

 

Het geld voor zout zal wel aan bonussen zijn uitgegeven.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof er niets van. Aan de ene kant hoor je dat het zout op is, aan de andere kant hoor je dat de productiemaatschappijen de productie nog niet hebben opgevoerd!?

 

Waarschijnlijk is het budget voor de inkoop van zout gewoon op...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...