Ga naar inhoud


929 KM file in Nederland


Amager95

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sigma
Het is en blijft gewoon belachelijk dat we nu weer geen strooizout hebben.
Als ik het nieuws mag geloven.

Dit probleem was vorige keer ook al dus ze hadden maatregelen moeten nemen.

Het geld voor zout zal wel aan bonussen zijn uitgegeven.


en volgend jaar na een zwakke winter schreeuwt de telegraaf weer moord en brand dat gemeentes veels te veel voorraden zout hebben en roepen we dat de inkoper bij de gemeente bij broertje van de zoutfabriek express meer besteld heeft....

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Over spookfiles gesproken, overal branden de matrixborden momenteel -> 50...


Wordt de gehele dag al uitgebreid in de media vermeld waarom (gladheid die niet te zien is o.a)

hier een filmpje waarop je mooi zien hoe glad het kan zien en waarom dus goed anticiperen belangrijk is link naar filmpje, ga naar 29:50m ongeveer.

Hier nog een foto van een van de vele vandaag (en let dan vooral op de tekst aan de bovenkant van de truck)
20121055pm.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn allemaal van die snotneuzen ik heb een grote bak kijk is wat ik kan!!!!!

 

En de rest van Nederland staat dan door z'n lullo in de file.

 

let op heb zelf ook groot rijbewijs al 32 jaar

maar het is mij nog niet gelukt omdat ik normaal rij.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even ter aanvulling

 

 

'Truckers negeren snelheidslimiet'

Uitgegeven: 21 december 2010 08:12

Laatst gewijzigd: 21 december 2010 08:11

 

AMSTERDAM - De snelheidslimiet van vijftig kilometer per uur op gladde snelwegen wordt massaal genegeerd door vrachtwagenchauffeurs. Dat constateert Rijkswaterstaat dinsdag in het AD.

 

© ANPRijkswaterstaat en brancheorganisatie Transport en Logistiek Nederland roepen chauffeurs daarom op hun snelheid te matigen. Maandag waren er zeker 44 ongevallen waarbij een vrachtwagen was betrokken.

 

Ook kantelden vijf vrachtwagens op plekken waar de snelheid was verlaagd naar vijftig kilometer per uur. "Je moet echt je best doen om daar op die snelheid te kantelen", zegt een woordvoerder van Rijkswaterstaat in de krant.

 

De weginspecteurs zouden de hele dag door hebben gezien dat vrachtwagens de snelheidslimiet negeren, links blijven rijden en het verkeer voorbij denderen.

 

Ook dinsdag mag op verschillende snelwegen niet harder dan vijftig kilometer per uur worden gereden. Ondanks de kerstvakantie wordt een zware ochtendspits verwacht. Tijdens spits trekt een sneeuwbui over de Randstad.

 

Bron NU.NL

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
een filmpje waarop je mooi zien hoe glad het kan zien en waarom dus goed anticiperen belangrijk

 

Volgens mij zie ik een klojo die stil gaat staan terwijl hij voorrang heeft.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou die tweede let gewoon niet op, die komt toch echt meer als twee sekonden later aanrijden.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Outta space
Voorrang of niet, er zijn twee automobilisten die onvoldoende afstand hebben gehouden.

Als nummer 2 of 3, zou ik zowiezo nummer 1 aanklagen, wegens het opzettelijk in gevaar brengen van achteropkomend verkeer.
Okee, je moet ten alle tijden op onverwachte dingen kunnen reageren, maar dit heet toch uitlokking, geen enkele noodzaak.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bullshit, je moet gewoon voorbereid zijn op onverwachte zaken. Voor hetzelfde geld kwam er een politiewagen met zwaailichten aan. Afstand houden is simpelweg erg belangrijk. Daarnaast heb ik het idee dat de 2e auto nogal laat reageert, waarschijnlijk was hij met iets anders bezig.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin, je kan niet overal op voorbereid zijn. Je kan alleen de situatie zo goed als mogelijk inschatten. En die situatie was dat er geen reden tot stoppen is.

 

En de rest van wat je zegt zijn alleen maar aannames.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...